לכבוד ה- Valentine's Day: חברת 'כרמל דיירקט' מציעה בלנדר מוט BAMIX הטוב בעולם, בצבעים אדום(לה) ובצבע שחור (לו)

כלים
 BAMIX - בלנדר מוט ידני הקטן בעולם
BAMIX - בלנדר מוט ידני הקטן בעולם

חברת 'כרמל דיירקט', המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בעולם בתחום כלי הבית, אביזרי בישול, ריהוט הגן והחצר, גרילי גז ועוד, מציעה לכבוד Valentine's Dayלהתחדש בבלנדר המוט הטוב בעולם, BAMIX, בצבעים המתאימים לו (שחור) ולה (אדום). כך תוכלו לפנק האחד את השניה בשייקים מדהימים, במרקים סמיכים ועוד

לה - BAMIXבצבע אדום מדגם BAMIX SWISSLINE, הכולל:

להב רב שימושי, דסקית טריפה, דסקית הקצפה, מטחנת תבלינים, מעמד שולחני Swisslineומיכל בנפח 900 מ"ל (עשוי פוליקרבונט). מחיר: 1,290 שקלים.

לו – BAMIXשחור מדגם BAMIX SWISSLINE, הכולל:

להב רב שימושי, דסקית טריפה, דסקית הקצפה, מטחנת תבלינים, מעמד שולחני Swisslineומיכל בנפח 900 מ"ל (עשוי פוליקרבונט). מחיר: 1,290 שקלים.

BAMIX - הוא בלנדר המוט הטוב בעולם, הנותן מענה לכל פעולות עיבוד המזון השונות, במכשיר אחד בשימוש קל, נוח ונקי. הוא לא רק מרסק מרק! הוא טוחן, כותש, מרסק, לש, מערבל, מקציף ועוד המון. בלנדר המוט BAMIX, הוא היחידי שאופן השימוש שלו הוא ידני ויחד עם זאת הוא המוצר הקטן בעולם לשימוש זה עם מנוע עוצמתי ויכולות מעוררות התפלאות.

BAMIX, תוצרת שוויץ, מיוצר מחומרים איכותיים ועל פי סטנדרט בינלאומי קפדני, ובעל עיצוב חדשני ומודרני, המבטיח אחיזה נוחה ללא מאמץ. בלנדר המוט קומפקטי, קל לניקוי וניתן לרכישה במגוון דגמים וצבעים מרהיבים ומרעננים.

בזכות מנוע AC מוטור הייחודי ב- BAMIX - גם במגע עם מזון ולו הקשה ביותר סיבובי המנוע אינם נחלשים, ומאחר והוא לא מאט את סיבובי המנוע שלו במגע עם מזון ניתן להשתמש בו בפעולות שונות גם עם המוצרים הקשים ביותר כדוגמת: ריסוק קרח, טחינת תבלינים קשים (מקלות קינמון, שורש כרכום וכו'); או להגיע למרקמים מושלמים כמו הקצפת חלב למרקם קצפת, טחינת תפוחי אדמה למרקם פירה ללא תוספת שמנת/חלב ועוד. בניגוד לדעה הרווחת שכמות הוואט מסמלת את כוח המוצר, סיבובי המנוע לדקה הם אלו שמעידים על חוזקו של המוצר.ממוצע הסל"ד של המכשירים הכי חזקים כיום בשוק שהספק החשמל שלהם (הוואט) הוא עד 1,000 וואט יכולים להגיע למהירויות של מקסימום 6,000-7,000 סיבובי מנוע לדקה.ב-BAMIX, סיבובי המנוע נעים בין 7,000 ל- 22,000 סיבובי מנוע לדקה (תלוי בדגם) וצריכת החשמל היא 120-200 וואט (תלוי בדגם). על המוצר ניתנות 10 שנות אחריות (על בלנדר המוט).

להשיג אצל היבואן, 'כרמל דיירקט', רחוב המלאכה 13, לוד