קמפיין פרסומי חדש ל"קל אוטו קולג'" בעלות של חצי מיליון ש"ח. משרד הפרסום צדר יריב יבצע קמפיין פרסומי עבור קל אוטו קולג', המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב. הקמפיין, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון ש"ח, וכולל קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות ודיוור ישיר,  יתנהל תחת הסיסמה "אוהב מכוניות? בוא להפוך אהבה לקרירה ניהולית!"

כלים

הקמפיין, המתקיים לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה בקולג', יפנה לאוכלוסיה צעירה בעלת מעורבות גבוהה בתחום הרכב בישראל. מסלולי ההכשרה הניהולית של קל אוטו קולג' שיודגשו בקמפיין הם: ניהול קניינות ורכש המזכה בתואר אקדמי בינלאומי מוכר cpm, ניהול עיסקי עם התמחות בליסינג, וניהול עיסקי עם התמחות במכירת רכב.