ב-31 בינואר 2024, קיבל בית המשפט המחוזי במרכז לונדון את תביעת Calimera Capital Partners נגד Falcon Capital Management ו-Tej Singh, וחייב את שני הנתבעים לשלם לקאלימרה סכום של 487,668.64 ליש"ט יחד עם ריבית סטטוטורית של 49,007.07 ליש"ט עד ה-14 בתאריך. פברואר 2024. בנוסף, Falcon Capital Management תשלם ל-Calimera 7000 ליש"ט יחד עם ריבית 827.80 ליש"ט. שני הנתבעים ישלמו לקאלימרה 113,653.78 ליש"ט בגין הוצאותיה.

כלים

בנובמבר 2018, פלקון קפיטל, קרן גידור שהתאגדה באיי קיימן ומנוהלת על ידי מנכ"ל פלקון ניהול השקעות בני מנשה ועורך הדין הישראלי ירון ברנהולץ, חתמה על הסכם שכירות עם Calimera ביחס לנכס למגורים ברחוב מונפלייה 19, לונדון. . הסכם השכירות שנחתם מטעם פלקון על ידי בני מנשה רשם את משפחתו של ירון ברנהולץ כשוכרים בלבד ופקע ב-7 בנובמבר 2019.

בניגוד להסכם, לאורך כל תקופת השכירות המוסכמת הראשונית, פלקון קפיטל הניחה את המגורים על ידי מר סינג שלא הוזכר בהסכם השכירות המקורי. מאוחר יותר פלקון לא הצליח להבטיח שמר סינג עזב את בית המגורים והפר את חובתה להשאיר את המעון ריק. מר סינג עזב את בית המגורים רק ביולי 2021.

לא התקבלה דמי שכירות על ידי Calimera מאף אחד מהנתבעים עבור התקופה הנ"ל, בעוד שהצהרותיהם של פלקון ומר סינג לגבי השכירות, הארכתה והתשלומים הנלווים הוכחו כלא עקביות וסותרות.

אולגה באיבה, מנהלת Calimera Capital Partners, מעירה על החלטת בית המשפט: "לאחר פסק דין חד משמעי זה, האינטרס של Falcon Capital Management ו-Tej Singh הוא להסדיר את העניין בהקדם. במקרה שפאלקון ומר סינג לא ימלאו לצו בית המשפט, Calimera Capital Partners תזהה את שני הנכסים של הנאשם, תעצור ותמכור אותם. קלימרה תפנה למנגנון ה-clawback של העסקאות של פלקון כדי לגבות את החוב במידת הצורך".