כשכואב לנו, כשאנו מרגישים לא טוב, כשמשהו בריאותי מאותת לנו ומבקש אותנו, אנחנו יכולים לקחת את עצמנו לרופא (ואפילו להזמין רופא הביתה!). חיות המחמד שלנו, החתולים והכלבים שלנו, לא יכולים לעשות זאת. הם תלויים בנו, בערנות שלנו, בקשב שלנו, בפנאי שלנו, וברצון הטוב שלנו לקחת אותם למקום כמו מרכז וטרינרי מחמדי.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

המרכז מציע כיפת מגן מלאה ומקיפה עבור חיות המחמד שלכם, כך שכל בעיה, מורכבת או פשוטה, תגיע לפתרונה האופטימלי, וכל צורך רפואי לחיות המחמד שלכם יקבל מענה מהיר ואישי. כמה טוב שיש "קופת חולים לחיות", ושמישהו נותן את השירות החיוני הזה, ושומר על הבריאות של חיות המחמד שלנו.

מה לצפות במרכז וטרינרי מתקדם?

  • בדיקות רופא – וטרינר, רופא לחיות, הוא המדרגה הראשונה שיש לצעוד עליה בדרך לריפוי חיית המחמד שלכם. הרופא הווטרינר יבדוק את המטופל בשבע עיניים, ויבצע את כל הבדיקות הנחוצות. הוא ישאל אתכם שאלות אודות סביבת החיים של החיה, יאסוף מידע חיוני כדי להבין את המצב, ויתקדם הלאה לבדיקה פיסית כדי לאסוף נתונים טכניים ולייצר אבחנה.
  • בדיקות מעבדה – במקרים מסוימים ימליץ הרופא הוטרינר להפנות את הכלב או החתול לביצוע בדיקות מעבדה. ממש כמו שאנחנו צריכים לבצע דגימות צואה או שתן, או לעבור בדיקות דם, או אפילו צילומי רנטגן, כך גם ישנם מצבים בהם חיית המחמד שלנו צריכה בדיקות מסוג זה כדי שנוכל לזהות בדיוק מה שורש הבעיה, ולטפל כראוי.
  • מתן טיפול – בין אם טיפול במרפאה כמו זריקה, מתן תרופה או אפילו הליך כירורגי (ניתוח) לחיית המחמד שלכם, ובין אם מתן מרשם לתרופות והנחיות למתן התרופות לכלב או לחתול שלכם בבית, במהלך היום יום, הרופא הוטרינר יבדוק, יגיע למסקנות, וינחה אתכם לגבי הצעד הבא. לעיתים אפילו מדובר באזעקת שווא, או במצב בו יאמר לכם הוטרינר כי אין צורך בביצוע כל פעולה, ושזה יעבור מעצמו.

רפואה משלימה לבעלי חיים

כשאנחנו חולים, אנחנו הולכים לרופא. אבל לפעמים אנחנו הולכים דווקא לרופא הסיני. כמו אצלנו, כך גם אצל חיות המחמד, אפשר לתת תמיכה רחבה יותר בעזרת הרפואה המשלימה, ולקבל פתרונות מגוונים יותר. ממש כמו אצלנו, במקרים של מצבים כרוניים, תגובות פתולוגיות לסטרס ועוד כל מיני תופעות שונות ומשונות מקבלות מענה מהרפואה המשלימה.

מרכז וטרינרי מחמדי מציע ללקוחותיו על ארבע-רגליים טיפולים משלימים שיכולים לשפר את ההצלחה של הריפוי ולהניע תהליכי ריפוי עמוקים, כולל שחרור טראומות של בעלי חיים. אם אספתם חתול מהרחוב או שאימצתם כלב מצער בעלי חיים למשל, הרי שפעמים רבות חיות אלו מגיעות אלינו עם היסטוריה של טראומות שונות, מהחיים ברחוב או בבית לא טוב. בעזרת הרפואה המשלימה אפשר להקל עליהם, ולעזור להם להתגבר על הטראומות, שהרי מתבטאות בהמשך בבעיות רפואיות גופניות.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

הפלות חוזרות בתחילת הריון - חשוב שתדעו

אובדן הריון הוא בהחלט בשורה קשה לכל סוג, בהחלט במקרים בהם מדובר באובדן שמתרחש יותר מפעם…
קרדיט תמונה FREEPIK

קרטונים למעבר דירה וחשיבותם

א. הגדרה של קרטונים למעבר דירה קרטונים להובלה, הידועים גם כקופסאות הובלה, הם קופסאות…
קרדיט תמונה FREEPIK

ערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ונהיגה בשכרות פעם שניה

האם המסע שלך להשבת זכויות הדרך שלך נתקל במחסום נוסף עם החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים…
קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…