בשנים האחרונות עברו עסקים, חברות וארגונים רבים לשימוש בחתימה דיגיטלית, וזאת כחלק מהפרידה לשלום מהניירת וביצוע טרנספורמציה דיגיטלית לשורה של פעילויות. למהלך זה יש שורה של יתרונות המתבטאים בחיסכון משמעותי בזמן ובהוצאות, בהגברת הסדר והארגון של המסמכים בעסק, ועוד. למעשה, גם אנשים פרטיים התחילו להשתמש יותר ויותר בחתימה דיגיטלית על מסמכים, ישר דרך הסמארטפון. עם זאת, לא כולם מכירים או מפנימים עדיין את היתרונות, ורוצים כל קודם להתנסות. אז האפשרות של התנסות בחינם בהחלט קיימת.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

מערכת איזידוק כדוגמא

דוגמא מצוינת עבור מערכת המציעה חתימה דיגיטלית חינם, היא איזידוק. החברה מציעה כיום גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים המעוניינים להתנסות במערכת, לעשות זאת בקלות וללא עלות או התחייבות. ללקוחות עסקיים, אנשי איזידוק מציעים עשרה מסמכים בחינם. למעשה, מדובר ביותר מעשרה מסמכים כי אפשר ליצור תבניות, למשל של טופס 106 או שיוכים לקופות גמל, ולשלוח את המסמכים לכמויות גדולות של עובדים. לאחר שהשימוש בעשרת המסמכים החינמיים נגמר, אנשי איזידוק יעזרו ללקוח לבחור את החבילה המתאימה ביותר לצרכיו.

ללקוחות פרטיים מוצעת חתימה דיגיטלית בחינם באופן מעט שונה. כאן איזידוק מאפשרת לכל אחד ליהנות מחמישה מסמכים בחינם לחודש, ללא מגבלת זמן. אפשר ליצור עם המערכת למשל טפסים דיגיטליים ששלחו להורים מבית ספר, אישורים לבנק, חוזה שכירת דירה וכדומה.

חתימה דיגיטלית - להתנסות ולראות כמה זה קל

אחד היתרונות הגדולים של חתימה דיגיטלית על מסמכים, הוא שמערכת כמו איזידוק ממירה את המסמכים הרגילים מקבצי המחשב לכדי טפסים דיגיטליים תוך פחות מעשר שניות. מכאן והלאה ניתן לשלוח אותם לכל אחד – לקוח, עובד, ספק, חבר, מורה, שוכר דירה, בנק וכן הלאה. המשלוח, מילוי הטופס, החתימה עליו והתיוק נעשים כולם אונליין, דרך הסמארטפון או המחשב או כל מכשיר המחובר לרשת. הטופס נשלח לנמען למייל או בקישור ב- SMS, ואחרי שפותחים אותו המערכת מנחה למילוי שדות או פשוט לחתימה, וגם מאפשרת להוסיף אישורים נלווים, כולל בצילום מהסמארטפון. אחרי שהטופס נחתם הוא עובר בחזרה אליכם למייל או נכנס ישר לתיק שפתחתם מבעוד מועד עבור אותו הנמען.

כמובן שמדובר בהתנהלות החוסכת הרבה מאוד זמן, כי פשוט לא צריך להדפיס, לסרוק או בכלל להתעסק עם ניירת. בנוסף לכך, מי שמאמץ את החתימה הדיגיטלית מגלה שהוא חוסך בהוצאות משרדיות, מקטין מאוד את טעויות האנוש, ותורם לשביעות הרצון של כל המעורבים בתהליכים עם טפסים.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…