רשות מקרקעי ישראל עושה עוד צעד משמעותי של הרפורמה הארגונית. הרשות החלה בשירותי צ'אט מורחב באתר האינטרנט, השירות המורחב חוסך זמן ומייתר הגעה למשרדי הרשות.

כלים

לקוחות שעד היום קיבלו מידע לגבי מכרזים בלבד, יוכלו מעכשיו גם ליהנות ממידע כללי במגוון נושאים חשובים:

- מכרזי מקרקעין

- אישור/ מצב זכויות

- תשלומי היוון, דח"ש, דמי היתר וכד'

- תוספת/ שינויים בזכויות בניה

- העברת זכויות

- חידוש/ הארכת חוזה

- שאלות כלליות

רשות מקרקעי ישראל מעמידה לשירות הלקוחות נציגי צ'אט שיסייעו בקבלת מידע מבוקש. המטרה של רשות, הינה להגדיל משמעותית את מספר מקבלי הקהל ונותני השרות אל מול הציבור.

המוקד הטלפוני *5575 הנותן אף שירותי צ'אט באינטרנט הרחיב את שעות הפעילות ויפעל בין השעות 8:00-19:00 בכל ימות השבוע (למעט יום ו' 8:00-12:00). על מנת לתת שירות יעיל לציבור בתחומי הפעילות הנפוצים ביותר. כמו כן, ללקוחות שירצו לקבל מידע פרטני ניתן להשאיר בצ'אט- שם וטלפון ליצירת קשר ונציג שירות יצור עימו קשר תוך חצי שעה.

שירות הצ'אט החדש שנועד לשפר את השירות ללקוחות הרשות מצטרף לשירותים הניתנים לציבור במוקדי השירות המהירים וייתן סיוע נוסף לציבור, בצורה מהירה, מקוונת וקלה.

מוקדי שירות המהירים שמופעלים בהצלחה בימים אלו ברחבי המדינה, מחוץ למשרדי הרשות, מטפלים בשורות נושאים שיש לציבור ביקוש רב. לדוגמה, הפקת אישורי זכויות, העברת זכויות כולל קליטה מחברות משכנות והתחייבות לקבלת משכנתא.

פרטים על מוקדי השירות ניתן לקבל באתר הרשות באינטרנט או בטלפון *5575.