קמפיין ייחודי של תרומה לקהילה יעלה עם צאת יום כיפור ב"השתלטות" מלאה על כל מסכי החוצות של חברתCTV   ברחבי הארץ למשך שעה. הקמפיין שנוצר ע"י מקאן אריקסון עבור העמותה החברתית "שורשים", המסייעת ותומכת לקשישים וגמלאים, נתרם ע"י CTV במטרה לסייע לעמותה לגייס תרומות למימון ארוחות חג לקשישים ונזקקים. במקביל תרמה החברה גם מדיה בשווי של כ- 50 אלף ₪ לעמותת "לתת"

כלים

עם צאת יום כיפור יעלה על 27 מסכי החוצות של חברת ctv, בפריסה ארצית, קמפיין ייחודי שישתלט לחלוטין על המסכים למשך שעה שלמה. קריאייטיב הקמפיין, שנוצר ע"י מקאן אריקסון עבור עמותת שורשים, אומר: "הצום שלכם כבר נגמר. אצל אלפי ניצולי שואה וקשישים בישראל הרעב נמשך כל השנה". הסרטון קורא לצופים לתרום לעמותת שורשים באמצעות האתר הייעודי: Kipuroots.co.il

בנוסף תורמת ctv מדיה בערך של 50 אלף ₪ לעמותת "לתת", המגייסת אף היא תרומות למשפחות נזקקות. התרומה ניתנה באמצעות מדיה לפרסום של העמותה ב- 27 מסכי החוצות של ctv – כ- 300 אלף הופעות של סרטון גיוס התרומות של העמותה, המספקות חשיפה ל- 3 מיליון איש, לפי נתוני מערכת מדידת הרייטינג של CTV.

CTV, החברה המובילה בישראל בתחום שילוט החוצות הדיגיטלי, נוהגת לתרום בקביעות מדיה לעמותות חברתיות, ביניהן גם עזר מציון ובית לווינשטיין.

"אנו גאים ונרגשים לתרום לעבודת הקודש של שתי העמותות הללו, ולמאות אלפי הנזקקים שלצערי נזקקים לשירותיהן, ולעמותות נוספות", אומר גיא שנקמן, מנכ"ל ctv "כחברה מובילה בתחום המדיה הדיגיטלית אנו רואים בצורך להחזיר חזרה לקהילה את החובה הנעימה ביותר המוטלת עלינו."