Moleculeperfiumהבישום המולקולארי, שאינו מבוסס על פירמידת הניחוחות הקלאסית, מציג שיטה חדשנית, המבססת את הניחוח על ריכוז גבוה מאד של כימיקל בודד בשם - ISO SUPER פרומון האחראי למשיכה בין המינים, היוצר במגע עם העור ניחוח אינדיבדואלי לכל אדם

רשת הבישום CALLPERFUME , המתמחה ביבוא ושיווק מותגי בישום בינלאומיים, מביאה בשורה מהפכנית לשוק הבישום הישראלי ומשיקה מותג בינלאומי חדש תחת הכותרת: "בישום מולקולארי", בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.

הזיכיון הבלעדי, ליבוא ושיווק מוצרי המותג המהפכני ESCENTRIC MOLECULES יאפשר לקהל הישראלי, להיחשף למותגים אופנתיים, שעד כה נחשף אליהם רק בביקורים בבתי כל בו יוקרתיים בחו"ל.

רון שרוני, בעלים ומנכ"ל קבוצת "כל פרפיום": עם השקת המותג, אנו פותחים בארץ קטגורית בישום חדשה ואנו צופים כי בשנתיים הקרובות, יתרחב טרנד הבישום המולקולארי ויהווה כ-16% מסך מכירות הבישום בעולם".

שרוני אומר: "כמומחים לבישום, אנו מחוייבים להמשיך ולהביא לישראל מותגי בישום אופנתיים מובילים בעולם. ערוצי ההפצה האינטרנטיים שלנו והמוקד הטלפוני, מאפשרים לנו למכור בשמי נישה מיוחדים במחירים אטרקטיביים, לעומת רשתות הפארם, שאין באפשרותם בשל שיקולים של שטחי מדף".

לדבריו: " הבשמים המולקולאריים היוקרתיים, נמכרים באירופה וארה"ב ב- 140$ ליחידה, כאשר היקף המכירות השנתי באנגליה בלבד, עומד על מעלה מ- 4 מיליון $. אנו מאמינים שלמרות ירידת מחירי הבשמים הבינלאומיים בשוק הישראלי, הצרכן המקומי יודע לזהות איכות ומוכן לשלם מעט יותר על בשמים מיוחדים."

המותג הייחודי, הוא פרי שיתוף פעולה בין בשם מברלין הנחשב לעילוי בתחומו וצמד מעצבים בריטי. הבשמים של המותג מככבים במקום הראשון במכירות של בתי כל בו יוקרתיים כמו: הארווי ניקולס וברני'ס באירופה והפך לאובססיה בארה"ב ובאוסטרליה.

מסקרים שערכה רשת "כל פרפיום", עולה כי: שוק הבישום בישראל (נשים וגברים) מגלגל כ- 260 מליון ₪ בשנה. עוד עולהכי 58% מצרכני הבישום בארץ הן נשים, 42% הם גברים. 26.8% מהישראלים רוכשים בושם פעם בחצי שנה, 12.5% רוכשים בושם פעם בחודשיים. 15.1% מהישראלים משתמשים בבושם יותר מפעם ביום, 39.7% משתמשים פעם ביום, 11.9% משתמשים 2-5 בשבוע, 10% משתמשים פעם בשבוע ופחות.

נשים רוכשות כ-4.5 בשמים בממוצע בשנה, בעלות של כ-1,200 שקל. לרוב מדובר בבקבוקי 50 מ"ל. הישראליות משתמשות באופן קבוע ב-3-5 בשמים שונים , כאשר הגברים הישראלים נוטים לשמור על נאמנות למותג, ומעדיפים לרכוש בקבוקי 100 מ"ל. 44% מהגברים מתבשמים רק לפני יציאה לאירוע, 22% רק אחרי גילוח, 77% מהגברים קונים לעצמם את הבושם, 13% מקבלים אותו במתנה.

רשת "כל פרפיום" מציעה מעל ל- 300 מותגי בישום בינלאומיים וכ - 2000 סוגי בשמים ב - 5 קטגוריות שונות, הנחלקות לפי "משפחות ריח", המציגות את הטרנדים האחרונים בתחום מותגי הבישום הבינלאומיים.

המותג ESCENTRIC MOLECULES יצא לאור בשנת 2006 ומאז נמצא בשימוש אצל המגה סלבס בעולם, כמו: אלטון ג'ון ובן זוגו, קייט מוס נעמי קמפבל, חברי להקת פט שופ בויס ועוד. את בשמי המותג ניתן להשיג בלעדית באתר האינטרנט www.callperfume.co.il , במוקד הטלפוני ובחנויות הרשת ברחבי הארץ.