איזי ג'ט, חברת התעופה הגדולה בבריטניה, מודיעה כי היא הצליחה לחזור היום לפעילות מלאה. החברה הפעילה 1,100 טיסות שכללו למעלה מ-150 אלף מושבים. גם אתמול הצליחה החברה לחזור לפעילות כמעט מלאה. בנוסף, הצליחה איזי ג'ט לתגבר את מערך טיסותיה ב-13 טיסות נוספות ליעדים בהם קיים מספר גבוה של נוסעים שנתקעו

כלים
איזי ג'ט צופה שבימים הקרובים יהיו מקומות פנויים ברוב הטיסות כיוון שנוסעים מסוימים שכבר ביצעו הזמנות מצאו סידורים אלטרנטיביים. עקב כך, נוסעים שנתקעו יוכלו לחזור מוקדם מהצפוי לביתם על-ידי הגעה לשדה התעופה.

כדי להבטיח שהנוסעים יגיעו לביתם בצורה המהירה והחלקה ביותר, איזי ג'ט יצרה קשר עם נוסעים תקועים וביקשה מהם להגיע לשדה התעופה כדי שיוכלו לעלות על הטיסה הבאה הזמינה עבורם. מנכ"ל איזי ג'ט, אנדי הריסון אמר: "לא ננוח עד אשר נוסעים יגיעו לביתם. אנו מאמינים שבזכות הוספת הטיסות וצעדי הכוננות שנקטנו, נוכל להטיס נוסעים לביתם מהר מהצפוי. אני רוצה להודות לנוסעים על סבלנותם וההבנה שהם מגלים".

איזי ג'ט מציעה לנוסעים לטוס בסטנד-ביי - כיוון שנוסעים רבים שכבר הזמינו מקומות, דאגו לעצמם לסידורים אחרים, איזי ג'ט מעמידה דלפקי סטנד-ביי בשדות התעופה בכדי לסייע לנוסעים תקועים לעלות על הטיסה הבאה הזמינה עבורם.

טיסות חילוץ – בנוסף לשינוי בלוח זמני הנסיעות, שהתבצע על מנת לתת מענה באזורים בהם קיים ריכוז גבוה של נוסעים תקועים, איזי ג'ט חכרה מטוסים נוספים כדי לסייע לנוסעים התקועים לחזור מהר לביתם. נוסעים יכולים להבטיח מקומות על מטוסים אלה גם על-ידי משלוח SMS משום שלרבים מהם אין גישה נוחה לאינטרנט. איזי ג'ט נותנת עדיפות לנוסעים תקועים בביצוע הזמנות לטיסות חדשות.

איזי ג'ט שילמה עד כה עבור 100,000 לילות בבתי מלון עבור נוסעים שנתקעו ברחבי אירופה באמצעות רשת שהחברה הקימה, דאגה לשלוח למעלה מחצי מיליון אימיילים ללקוחות ולמעלה מרבע מיליון הודעות SMS, על מנת לעדכן את הלקוחות במצב טיסתם ובמצב באופן כללי ושילשה את מספר הנציגים בשירות הלקוחות על מנת לתת מענה ללקוחות התקועים.

בשל מספרם הרב של הנוסעים התקועים איזי ג'ט מאפשרת לכל נוסע תקוע לטוס לכל יעד בהתאם לבחירתו במידה וזמינות הטיסה ליעד זה טובה יותר מהטיסה ליעד שהוזמן ובאם יעד זה נוח יותר לנוסע.