סדרת המשקאות של תפוזינה ממשיכה לרענן את שוק המשקאות ולקראת הקיץ, מחדשת תפוזינה ויוצאת לשוק עם סדרת משקאות בטעמי קיץ המתאימים במיוחד לטעם הישראלי: אבטיח - ענבים, ומלון - לימונענע. במסגרת סרט הפרסומת אשר ילווה את הסדרה, מקבלים נוסעי המטוס והדיילת - נערת תפוזינה כמובן, ישירות לחוף בו הם נחתו, אספקה מפתיעה מהאויר באמצעות מצנח, של ארגז מלא בטעמי הקיץ החדשים ומסיבת החוף ממשיכה

כלים

טעמי הקיץ ישווקו בבקבוקים אישיים 330 מ"ל ובבקבוק משפחתי 1.5 ליטר במחיר מומלץ לצרכן 6-7 ₪. עפ"י נתוני נילסן, קטגורית המשקאות הקלים פרימיום גדלה בשעור שנתי של 5.4% ואילו נתח השוק של המותג "תפוזינה" צמח בשנה האחרונה בשעור שנתי של 10.5% ומהווה היום 21% מהקטגוריה.