תלמידי החוג למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה השתתפו בקורס מיוחד במינו הנקרא "משחק עסקים ממוחשב". התלמידים חולקו לקבוצות המייצגות חברות עסקיות המתחרות ביניהן בשוק המיוצג על ידי המחשב. הסטודנטים נדרשו להקים חברות על הנייר, ולקבל החלטות בתחומי הייצור, השיווק, המימון והאסטרטגיה העסקית ולהפעיל כלי ניהול מתקדמים כגון גיליון עבודה אלקטרוני, קבלת החלטות בתנאי אי-וודאות, תכנון מלאי, מדיניות מכרזים ועוד

כלים
כמו כן השתתפו "החברות" השונות בתחרות הפרסומת היעילה ביותר. הכנת ההחלטות העסקיות על ידי הסטודנטים כרוכה בשימוש בידע הרב שצברו בקורסים השונים שלמדו במהלך שלוש שנות לימודיהם במכללה, כולל קביעת אסטרטגיה שיווקית, הצגה וניתוח של דוחות חשבונאים, ניהול יצור ועוד.

במקום הראשון זכו הסטודנטים של קבוצת יקב רמות אשר הציגו שליטה מחומר שבאה לידי ביטוי בסרטון פרסום, מצגת עסקית ופרזנטציה מעולה. במקום השני קבוצת יקב גפן גליל, אשר באו בחולצות ובלונים בצבעי השחור-זהב ובלטו ביצירתיות, שמחת חיים והפגינו שליטה בענף היין. במקום השלישי קבוצת "יקב רוזה", אשר בחרו בקו סולידי יוקרתי וליוו עצמם בהתאם בנגינת כינור.

בסה"כ השתתפו 13 "חברות" שפעלו בהנחיתה של ד"ר ליאמה דוידוביץ מביה"ס למינהל עסקים.