jsdvמותג התיקים האמריקני JANSPORT משיק בימים אלו קולקציה חדשה לקראת החזרה לספסל הלימודים. את הקולקציה משיקה החברה תחת הסיסמא: "האופנה גולשת לתיקים". לצד הפיתוחים והקדמה הטכנולוגית של תיקי המותג, העונה חיזקו מאוד בחברה גם את הפן האופנתי ע"י שימוש בבדים חדשים, צבעוניות מעודכנת והדפסים טרנדיים ומדליקים

כלים

כדי להדגיש את החיבור בין התיקים לאופנה ולעולם הלייף-סטייל בחרו אנשי המותג להציג את התיקים החדשים כבגדים ואביזרים ייחודיים שנוצרו מהתיקים עצמם. התיקים המובילים בקולקציה פורקו, הועברו לידיו המוכשרות של הסטייליסט ראובן כהן שיצר יצירות שלא יביישו שום קולקציית הוט קוטור של בית אופנה מפורסם. לדברי מנהל המותג, אמיר דגן: "המותג באופן קבוע לאורך השנים ממשיך להמציא את עצמו ודואג להביא לצעירים את החיבור המקסימאלי לאורח החיים המהיר והקצבי של היום, עם העדכונים והחיבורים שהצעירים כל כך מקפידים לשים לב אליהם".

הטרנד הבולט ביותר בקולקציה החדשה הוא הדפסי משבצות בשלל צבעים: שילובים של שחור ואדום, שחור-לבן או כחול-שחור ושלל משבצות סקוטיות בשילובים של כמה צבעים בתיק אחד. הדפסים נוספים כוללים הדמיה של הדפסי גרפיטי, צורות גיאומטריות, גולגלות וסדרה במהדורה מוגבלת של הדפסי רטרו (דוגמת קלטות של שנות ה-80), צבעים זרחניים ואיורים של אמנים גראפיים שונים מרחבי העולם. התיקים בקולקציה מאופיינים גם בפונקציות מיוחדות לנגני מוזיקה עם תאים מיוחדים ופתחי יציאה לאוזניות, תיקי גב וצד, תיקי מיני קטנים ועוד.

המותג החל את דרכו לפני 43 שנה בארה"ב ע"י יואל סקיפ, שבסך הכל רצה למכור תיקים כדי שהסטודנטים שלמדו אתו באוניברסיטת סיאטל לא יצטרכו לסחוב את הספרים בידיים. כמו כן, הוא וחבריו חיפשו דרך קלה לעשות כסף ולא לעבוד קשה. כך נולדו התיקים הראשונים. "עד כמה שזה נשמע מוזר, בזמנו לא כל כך הלכו עם תיקים ללימודים ואת הספרים החזיקו בידיים" מספר סקיפ. " התיק הראשון היה תיק גב בצבע כחול כהה עם כיס קדמי ועליו פסים וכוכבים מהדגל האמריקאי. התחלנו עם מפעל קטן וכשהחלה עונת הגשמים הסטודנטים גילו את התיקים שלנו והחלו לקנות הרבה מהם". כך החל המותג להתגלגל. בשנת 1970 הם מכרו אלף תיקים בשנה, ב-1971 נמכרו 4,000 יחידות. בשנת 1985 נמכר התיק המיליון של החברה ואילו כיום נמכרים למעלה מ-5 מיליון תיקים ברחבי העולם בכל שנה.

תיק הגב הנמכר בעולם

חברת JANSPORT מחזיקה גם בתיק הגב הנמכר ביותר בעולם. התיק, מדגם SUPERBREAK, הושק לראשונה בשנת 1978 ומאז ועד היום הוא לא שונה וממשיך להיות פופולארי בכל העולם. מדובר בתיק גב במראה זרוק ולא מתאמץ, האהוב במיוחד על הצעירים, ומדי עונה יוצאות גרסאות חדשות של צבעים והדפסים.

טווח מחירי התיקים בקולקציה: 179-279 שקל

(תיקים מסדרת הפרמיום מגיעים עד 499 שקל)

להשיג בחנויות וברשתות התיקים והציוד המשרדי ברחבי הארץ.