כלים

ראשונה בישראל- ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל - ישיקו קמפיין פרסום, המזמין את הקהל הרחב ל"אכול את השלט". הקמפיין הכולל שהגה משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ומיתוג תחנות אוטובוס ייחודי: תחנות המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע"

__.2_-__

הקמפיין, שעלותו מוערכת בכ-2 מיליון ש"ח, יתמקד בטעמי השוקולד של חטיפי NATURE VALLEY במרקם Chewy ו-Crunchy, העשירים בדגנים מלאים ומכילים רכיבים טבעיים. הוא ילווה בסלוגן: Enjoy Nature - Enjoy Nature Valley, שנשען על ערכי המותג החזקים, הקשורים בבילוי אקטיבי בטבע, בפעילויות Out door ובספורט. לאורם של ערכים אלו, מבצעת ג'נרל מילס פעילויות קד"מ רבות, במסגרת אירועי ספורט ואופניים בטבע, מרוצים ותחרויות, ואירועי התרמה למען מטרות חברתיות.

קמפיין תחנות האוטובוס יתקיים במספר תחנות שונות במקביל, הממוקמות באזורים אסטרטגיים ונמצאים במרכזי הפעילות של העיר תל- אביב. חובבי החטיף שלא יספיקו להגיע אל תחנות האוטובוס הממותגות, יוכלו ליהנות ממאות אלפי חטיפים שיחולקו במגזיני לייף סטייל, ובשלל אירועי חוץ- לגביהם ניתן להתעדכן כל העת בדף הפייסבוק של המותג: https://www.facebook.com/NatureValleyIsrae

קרדיטים

משרד פרסום: אברהם סופרוויזר: רועי חננאל תקציבאית: ג'ני בק

מנהל קריאייטיב: אלעד סטפנסקי ארט דירקטור: עידן זמיר/ שרון טננבאום/ דקלה משולם

קופירייטר: מעיין קרניאל יחסי ציבור: מאיה טלזק- הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת

קטגוריית חטיפי הדגנים למבוגרים, אוחזת היום ב70% מתחום חטיפי הדגנים בישראל. זהו שוק המגלגל מחזור מכירות שמוערך בכ-150 מיליון ₪ בשנה. חטיף הדגנים Nature Valley מדורג כמס' 2 חזק בפופולאריות שלו, ולפני כמה חודשים גם חנך את סגמנט השוקולד- שהפך עד מהרה ללהיט.

חטיפי NATURE VALLEY מכילים שוקולד מריר מעולה העשוי מ-70% מוצקי קקאו מובחר ואיכותי. רכיבים אלו יוצרים חטיפים טעימים, המכילים נוגדי חמצון (הנמצאים בשוקולד), וכמו שאר חטיפי המותג, הם עשירים בדגנים מלאים, בוויטמינים ומינרלים ממקורות טבעיים, ובסיבים תזונתיים המעניקים תחושת שובע, ומתאימים לרגעים בהם הגוף זקוק לאנרגיה זמינה. החטיפים אינם מכילים תוספת חומר משמר או תוספת חומרי טעם מלאכותיים.

General Millsהינה החברה הראשונה בעולם שייצרה חטיפי גרנולה ונחשבת לפורצת דרך וליוצרת הקטגוריה. מאז 1975 ועד היום NATURE VALLEY הינו חטיף הגרנולה הנמכר ביותר באמריקה. המותג משווק לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

ג'נרל מילס הינה אחת מ-6 חברות המזון הגדולות בעולם עם מחזור פעילות שנתי של כ 14.9 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב והיא פועלת ומייצרת בלמעלה מ- 30 נקודות ברחבי העולם. בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם : פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.

ליימן שליסל הינה חברה משפחתית פרטית העוסקת ביצור, יבוא והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.