כל תלמידי בת-ים מכיתות א' ועד יא', משתתפים ב"מודל בת-ים לחינוך אישי". לאחר פיילוט מוצלח בשנת הלימודים תש"ע בקרב 20 גני ילדים, הוא יורחב בשנה הבאה – השנה השישית להחלתו בעיר - גם לגני ילדים נוספים על מנת להטמיע את יסודותיו כבר בגיל הרך

כלים

מודל החינוך האישי ממשיך לשמש מוקד התעניינות בקרב גופי חינוך ואקדמיה וכן בקרב ראשי רשויות המבקשים להחיל אותו בתחומן. בכנס החינוך הבינלאומי דמוקרטי IDEC שנערך לאחרונה בהשתתפות מומחי חינוך מרחבי העולם, הוצג החינוך האישי כמודל חינוכי חדשני ופורץ דרך. כן ביקרה בבת-ים בשבוע שעבר משלחת מהמועצה המקומית קרני שומרון שביקשה ללמוד על החינוך האישי

על מנת שגופים רבים ייחשפו לתהליך ולניסיון המצטבר בו בימים אלה יצא לאור גיליון סיכום להפעלת המודל בבתי הספר היסודיים בעיר. המוסף מציג לצד מאמרים מקצועיים פדגוגיים דוגמת תרבות הלמידה הרב מימדית בחינוך האישי גם עקרונות למשוב דיאלוגי בשחרית, יזמויות בית ספריות – התרשמויות אישיות פרי התנסות המנהלים והחינוכאים.

המוסף אשר נשלח לבכירי משרד החינוך, לאוניברסיטאות לסמנרים ולראשי רשויות, עורר הדים חיוביים ועניין רב, בעיקר בהתנסות האישית של צוותי ההוראה שהובילה את התלמידים להישגים לימודיים, חברתיים ורגשיים.

החוברת הופקה על ידי רכזת החינוך האישי בבת ים, "שרון פילוסוף">שרון פילוסוף ורויטל יהלום.