האתר, מקבוצת גלובל נטוורקס, הינו גוף התקשורת החרדי הגדול בעולם, כאשר בכל יום נכנסים אליו יותר קוראים מכל העיתונים החרדיים גם יחד. בשבועות הקרובים יעלה לאוויר קמפיין השקה בעלות של מאות אלפי שקלים נוספים

כלים

לאחר שהפך בשנים האחרונות לשם נרדף לגלישה חרדית באינטרנט, אתר החדשות החרדי המוביל בעולם מתחדש. את השקת האתר ילווה בשבועות הקרובים קמפיין פרסומי נרחב בהיקף של מאות אלפי שקלים.

האתר, אשר הושק במיתוג מחודש, מביא עימו אמירות חדשות בתחום התוכן האינטרנטי הודות לעבודת UI (user interface) ובניית ממשק מהמתקדמים בישראל. בפורטל המחודש נעשה שימוש בכלים חדשניים והוא נבנה ועוצב תוך בחינה מוקפדת של קהל הגולשים החרדי, הרגלי צריכת התוכן שלו וצרכיו הייחודיים.

הציבור החרדי מונה כמליון אזרחים בישראל, ובנוסף כשלושה מליון חרדים המתגוררים בחו"ל. באתר 'בחדרי חרדים' גולשים מידי חודש מעל 470,000 גולשים ייחודיים מישראל, ובנוסף כ-320 אלף גולשים יחודיים מ 94 מדינות שונות ברחבי העולם.

במקביל להתחדשותו הטכנולוגית עובה מערך התוכן של הפורטל בעורכי חדשות ובכתבים חדשים. כיום מעסיק האתר מעל 50 אנשי תוכן המהווים חתך מייצג של כל הזרמים בציבוריות החרדית.

פרשת טלנסקי, האם המרעיבה, האפליה בעמנואל, תמונות בלעדיות מהטבח במומבאי, הינם חלק משורה ארוכה של סקופים שהופיעו לראשונה בפורטל שנחשב למוקד הפעילות החרדית באינטרנט ויצאו לתקשורת החילונית.

כיום נחשב "בחדרי חרדים" לשער הכניסה של התקשורת החילונית לכל המתרחש בעולם החרדי, ובחודש אוקטובר הוא נבחר ע"י אתר 'מאקו' כאחד מחמשת אתרי החדשות הטובים ביותר בישראל* לצד YNET, הארץ וכו'

גיא כהן, מנכ"ל גלובל נטוורקס אומר: "אתר 'בחדרי חרדים' הפך בשנים האחרונות לגוף התקשורת החרדי הגדול ביותר בעולם. מערכת התוכן של האתר מייצרת מעל 100 כתבות חדשותיות מדי יום, והאתר מהווה עמוד הבית של מעל 85% מהגולשים החרדיים בישראל. גלובל נטוורקס רואה באתר 'בחדרי חרדים' את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים שלה בשנים הקרובות, ואנו נמשיך לפתח את האתר ולהשקיע בו גם בעתיד. בנוסף להשקת האתר החדש, יושק האתר בשבועות הקרובים גם בשפה האנגלית, מה שיאפשר לשלושה מיליון הגולשים החרדיים החיים בחו"ל נגישות מלאה לתכנים המתפרסמים בו."