עגילים מעוצבים יכולים לקבוע את הסגנון שלך ברגע אחד. אם מתחשק לך להעניק לפנים ולמראה הכללי זוהר באמצעות זוג עגילי יהלומים המשובצים על גבי מתכת הזהב היוקרתית. אז במה בחרו העונה מעצבי האופנה להתמקד ואלו עגילים מרעידים את מסלולי האופנה ושערי המגזינים הנחשבים בעולם? - הנה כמה מהמגמות המובילות שילווה אותנו בשנה הקרובה ושכדאי לעקוב אחריהם.

כלים
קרדיט לתמונה: pexels
קרדיט לתמונה: pexels

 

עגילי יהלום צמודים לאוזן

קלאסיקה על זמנית שלא יוצאת מהאופנה, ונראה כי היא נכנסה לראש רשימת התכשיטים האולטימטיביים שכל אישה צריכה. עגילי יהלום צמודים, המגיעים במגוון רחב של גדלים וחיתוכים, יתאימו לכל אחת ובכל גיל. אם עד לא מזמן כיכבו העגילים בחיתוך עגול, הרי שבעונה הקרובה אנחנו נראה יותר עגילים המעוצבים בצורת ניטים קטנים ומחודדים הבולטים מן האוזניים ומשווים מראה מעט רוקיסטי, חדשני ואף עתידי, שמספקים אינטרפרטציה מעניינת לתכשיט הקלאסי.

חישוקים קטנים

נראה כי עגילי החשוק לא יצאו אף פעם מהאופנה והם מלווים אותנו כבר מספר עונות. בעוד שבשנה שעברה העגילים העבים היו אלו שעיצבו את הטון והובילו בראש רשימת הטרנדים, הפעם אנחנו זוכים לראות אותם באדפטציה שונה ובמראה קטן ועדין יותר. כמובן, שאל הזהב הלבן או הצהוב, מצטרפים שיירת יהלומים קטנים המשובצים לכל אורכו של העגיל. את החישוקים הקטנים ניתן לענוד על גבי האוזניים לצד עגילים נוספים וקטנים, במידה ויש לך יותר מחור אחד בכל אוזן. החישוקים הקטנים מתאימים מאוד לעונת החורף עם סוודרים גדולים ועברים, צווארוני גולף העולים עד למעלה האוזניים, והם יתאימו מאוד גם לחולצות מכופתרות.

חישוקים בשיבוץ כפול

עוד טרנד מוביל בעונה הקרובה הוא השיבוץ הכפול של היהלומים על גבי עגילי החישוק. מדובר בעגילי חישוק גדולים, המלווים אותנו זה מספר עונות, אך הפעם, במקום שיבוץ יהלומים בחלק החיצוני של העגיל בלבד, הפעם השיבוץ של היהלומים נעשה גם בחלק הפנימי של החישוק. באופן הזה מתקבלים עגילים נוצצים במיוחד, יוקרתיים, שמוסיפים עושר רב לעגיל. החישוק העגול הכפול מתאים כמובן לאירועי ערב יוקרתיים, וגם ליום יום בלבוש קלאסי ונקי – כך שלמעשה, את לא צריכה להתהדר יותר מידי, העגילים עושים את העבודה עבורך.

מה שיותר עמוק – יותר כחול

אם את מעוניינת להיות באמת חדשנית בבחירת העגילים שלך, הרי שיהלומים בצבע כחול עמוק הם הדבר הנכון לשנה הקרובה. יהלומים כחולים נחשבים לאבן יוקרתית במיוחד ואין ספק שמדובר בהוצאה לא קטנה. אם את רוצה לשמור על התקציב, אך עדיין להתהדר באחד הפריטים הנחשקים של השנה הקרובה, ניתן לרכוש אבני חן כחולות, כמו אבן הספיר, ומסביב להן יהלומים קטנים המשובצים להם יחדיו ויוצרים משחק של כהה ובהיר.

זהב צהוב או זהב לבן?

אחת השאלות החשובות העומדות בפני מי שרוכשת עגילי יהלומים הוא באיזה צבע לבחור את הזהב. אין חוקיות ותשובה אחת המתאימה לכולן, אך השנה אנחנו זוכים לעדנה מחודשת של הזהב הצהוב המספק את המראה החם ומתכתב עם האדמה. אם את מתלבטת במה לבחור, נראה כי הזהב הצהוב תהייה הבחירה הטרנדית לשנה הקרובה.

עגילי יהלומים לעולם לא יצאו מהאופנה, זו בחירה קלאסית שתמיד תראה נהדר בכל שעה ביום, בכל עונה ועם כל פריט לבוש. אם את רוצה לשמר על קו עדכני, בחרי בעגילי חישוק דקים וקטנים, החובקים את האוזן ומתהדרים ביהלומים בשני הצדדים. לצידם, תוכלי לבחור בעגילי יהלום בחיתוך ושיבוץ של ניטים קטנים ועדינים – כל אלו יספקו לך מראה נפלא ונהדר, והכי חשוב – אופנתי במיוחד.