תוכנה (Saas) ישראליות המבקשות להציע ללקוחותיהן שירותי תוכנה מלאים הכוללים גם סליקה וחיבור מלא לרשת סולקים בחוזה אחד, תחרותי ויעיל. Embedded Payments הוא שירות סליקה אינטגרלי ומקיף המאפשר לחברה המפתחת פלטפורמה לתחום מסוים כגון חינוך, שירותים רפואיים, תעשייה, איקומרס וכדומה, להציע ללקוחות שלהם פלטפורמה מלאה, הכוללת גם שירותי סליקה מלאים המוטמעים בה ומבלי להזדקק להסכמי סליקה נוספים ותשלום לחברות נוספות. חוזה הסליקה נחתם פעם אחת בין החברה המפתחת את הפלטפורמה לחברת התשלומים ותנאי הסליקה הינם קבועים ומועברים ללקוחות של החברות המפתחות את הפלטפורמות.

כלים
קרדיט צילום: מירון ביטון.
קרדיט צילום: מירון ביטון.

עד היום, חברות המפתחות פלטפורמות לתעשיות ולסקטורים השונים עמדו בפני השאלה האם לפתח בעצמם מערכת סליקה שתוטמע במערכות שפיתחו – אפשרות יקרה ומסובכת למדי, לבין הטמעה של שירות סליקה מקומי או בינלאומי – תלוי בקהלי היעד של כל חברה.

חברת בלוסנאפ היא חברת התשלומים היחידה הפועלת בישראל המציעה שירותי תשלומים מלאים ומקיפים לשוק המקומי והבינלאומי בחוזה אחד. השירות של בלוסנאפ כולל חיבור לרשת של 47 סולקים בארץ ובעולם ויכולת ביצוע עסקאות ב-200 איזורים גיאוגרפיים שונים בעולם ביותר מ-110 מטבעות ובמעל ל-100 סוגי תשלומים גלובליים, כולל ארנקים אלקטרוניים (eWallets) פופולריים וחשבונות חיוב אוטומטיים.
חברות העושות שימוש בשירותים של BlueSnap נהנות גם מעבודה עם מערכת חשבוניות אחת לעסקאות מקומיות וגלובליות, פתרון למצב שעד היום אילץ את החברות הישראליות הפועלות בארץ ובחו״ל לעבוד עם שתי מערכות חשבוניות נפרדות.
פתרונות התשלומים של BlueSnap כוללים הגנה מהונאות ברמה עולמית, ניהול מלא של תהליכי הכחשות עסקה, תמיכה ברגולציה המקומית והתאמה מלאה לדרישות המס במדינות השונות ודיווח גלובלי מאוחד כדי לעזור לעסקים לצמוח.

החל מהיום החברה מציעה את השירות המלא הזה גם לחברות המפתחות תוכנה ורוצות להציע ללקוחותיהן לקבל מוצר מקיף ושלם. ״מדובר ביתרון אדיר לחברות B2B וחברות B2B2C ישראליות המפתחות פלטפורמות למגוון רחב של תחומים ותעשיות. למעשה, הפתרון המקיף הזה שמציעה חברה המפתחת פלטפורמה לכל תחום שהוא, מייתרת את כל העיסוק בתוספי סליקה והסכמים עם חברות הסליקה. השימוש בשירות של בלוסנאפ גם מאפשר לחברה לפרוץ גבולות אל שווקים בינלאומיים חדשים. זו בשורה אמיתית לתחום המכירות ברשת והיא לוקחת את השוק הישראלי צעד גדול קדימה בדיגיטליזציה של תחומים רבים שכבר בתקופת הקורונה עברו לאונליין״, אומר דרור בירזון, מנהל המכירות של חברת BlueSnap ישראל.

החברה הוקמה בשנת 2001 כחברת Plimus על ידי זוג יזמים ישראליים ונמכרה עשור מאוחר יותר לקרן ההשקעות האמריקנית Great Hill Partners והפכה ל-BlueSnap. היום מעסיקה החברה כ-100 עובדים במשרדיה שבהרצליה ועוד כ-200 עובדים במטה החברה בבוסטון, ארה״ב ובאירופה.