האם אתם אוהבים לבוא למקום העבודה שלכם? או שאולי חשבתם לעזוב בגלל סכסוכים בין עובדים ובעיות אחרות? האם אתם מרגישים שאתם חלק מהארגון, שאתם תורמים לו, או שאולי חשים קצת בצד, לא מעורבים? תקשורת בין אישית בין עובדים, מילולית ובלתי מילולית, חשובה וחיונית והיא נועדה לאפשר לעובדים לעבוד אלה עם אלה. לעיתים נדרש שיפור בתקשורת לצורך פתרון קונפליקטים בין עובדים וכן פיתוח עובדים.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 אומרים דבר אחד, אבל הגוף אומר דבר אחר

קרה לכם פעם שעובד אמר לכם דבר אחד, אבל שידר מסר אחר לגמרי באמצעות שפת הגוף? לדוגמה, ישבתם עם חבר לעבודה בהפסקת הקפה שלכם. רציתם לספר לו משהו ממש מרגש ומלהיב שקרה לכם בשבוע האחרון. אמרתם זאת לחבר שישב מולכם, והוא אכן ענה "כן, אני רוצה מאוד לשמוע את מה שיש לך לספר!", אך שפת הגוף שלו הראתה תמונה אחרת לגמרי. אותו חבר לא הביט ישירות אל תוך עיניכם מתוך עניין וסקרנות, אלא הסב את מבטו, הציץ בכל רגע בשעון ובטלפון שלו ונראה כמרוחק ובלתי קשוב. איך הרגשתם באותו הרגע? סביר להניח שנעלבתם, ובצדק. שכן, למרות דבריו החבר הראה חוסר הקשבה מוחלט. תקשורת בלתי מילולית כמו שפת גוף משפיעה רבות על היחסים הבין אישיים, ובתור עובדים עלינו לעבוד עליה היטב לצורך פתרון קונפליקטים שנוצרים במקום העבודה.

כיצד סדנת שפת גוף מסייעת לעובדים ליצור את האווירה המושלמת בארגון

מעסיקים רבים שואפים לפתח את העובדים שלהם ולהעניק להם סדנאות לימודיות חשובות וחיוניות. פיתוח עובדים חיוני לתפקודה של כל חברה, כי כאשר העובדים לגרסה טובה יותר של עצמם הם מתפקדים הרבה יותר טוב. סדנת שפת גוף נועדה לשפר את היחסים בין העובדים ובין המנהלים ונועדה גם לפתור בעיות וקונפליקטים בין עובדים, קולגות ומנהלים במטרה לבנות סביבת עבודה נעימה יותר. קבלו את כל הסיבות להשתתף בסדנת שפת גוף:

משפרים את הביטחון העצמי – סדנה לשפת גוף נועדה להעלות את המודעות לגופנו ולתנועות שאנו מבצעים מבלי להתכוון. שפת הגוף משדרת המון, היא יכולה להעיד על אדם חסר ביטחון עצמי או לחלופין, להעיד על עודף ביטחון עצמי. כל אחד מבין העובדים האלה צריך לעבוד על עצמו ועל שפת הגוף שלו במידת הצורך.משפרים את התקשורת בין עובדים למנהלים – אחת השיחות המורכבות יותר המתקיימת בין עובדים למנהלים היא שיחה על העלאת שכר. כאן שפת הגוף חשובה לעובדים ולמנהלים כאחד. העובד צריך לשדר ביטחון עצמי כאשר הוא מבקש את העלאת השכר, בעוד המעביד צריך לשדר נכונות מצד אחד ושליטה במצב מצד שני. שפת הגוף אומרת רבות בשיחות אלה. הצלחה בעמידה ביעדים – ברגע שהעובדים מרגישים משוחררים יותר ושפת הגוף שלהם משדרת נינוחות וביטחון, הם הופכים לעובדים טובים ומסורים יותר. פיתוח עובדים מאפשר לכל עובד לגלות את האני הפנימי שלו, להתקדם, להתפתח ובסופו של דבר לתרום ביתר שאת לארגון שבו הוא עובד. מגדילים את היקפי המכירות – שליטה נכונה בשפת הגוף חיונית במיוחד עבור עובדים אשר עוסקים בשיחות פנים מול פנים עם לקוחות. שפת הגוף שלהם צריכה לשדר קבלה של הלקוח, חוסר איום ונכונות להיות בשביל הלקוח בכל זמן ובכל הזדמנות. ברגע שעובד בתחום המכירות לומד לשלוט בשפת הגוף, וכתוצאה מכך גם להגדיל את המכירות עבור הארגון.מתקדמים בעזרת שפת גוף – תאמינו או לא אבל אפשר לקבל קידום מהיר יותר בעבודה באמצעות שפת הגוף. הכול תלוי בביטחון והמקצועיות שמשדר גופכם.

לסיכום, סדנאות לעובדים וחברות משפיעות לטובה על העובדים ותורמות לפיתוח והעצמה אישית. אם אתם מעוניינים לפתח את העובדים ולתרום לרווחתם בארגון, הזמינו סדנאות מתאימות ותראו שיחול שיפור משמעותי ביחס העובדים לארגון.