אם יש משהו שהקורונה לימדה אותנו זה שהמגמה של עבודה בחללים יותר אינטימיים מצד אחד, יחד עם תחושות של בית ומשפחה מצד שני היא זאת שתמשיך לשלוט ואפילו להתגבר בשנים הקרובות. כל מי שמחפש משרדים להשכרה צריך לקחת את זה בחשבון משום שהאווירה השתנתה ואם יש משהו שצריך להוציא אנשים מהבית הנוח זאת האווירה, המשפחתיות והקהילה החדשה שתיווצר גם כאשר עובדים כפרילנסרים וגם כאשר עובדים כעצמאים שרוצים מקום נוח לעבודה מחות לבית. כלומר, בכל מקרה שבו מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב צריך לקחת בחשבון גם את הקונספט הקהילתי המחודש ואת זה אפשר למצוא אצל בריין, מקום שמציע לכולם את מה שהם מחפשים לא רק לעבודה אלא גם ליצירת קשרים ונטוורקינג שעובד עם רגש ועם הרבה קשר אנושי.

מקור:PIXAPAY
מקור:PIXAPAY

למה משרדים להשכרה צריכים לשנות פורמט?

ככל שיותר אנשים צעירים נחשפים לתנאי שאנחנו רואים במפעלים מתוחכמים ובמשרדי הייטק, שבהם מנסים ליצור את החברותא והצוותא הזה שמעודד סיעור מוחות ועבודה משותפת לצד עבודה אינדיבידואלית ופורצת דרך, כך גם אנחנו מבינים שהעולם השתנה. אנחנו כבר לא יכולים כמעט לחזור לעולם של משרדים להשכרה שאינם משרתים גם מטרות נוספות כמו יצירת קשרים שמפרים את המחשבה ועוזרים לאנשים לעבוד ולו רק הודות לאנושיות ולחברויות שנוצרות במקום כזה. נכון, העולם נשען היום יותר על עצמאים ואפילו אנשים שאוהבים לעבוד מהבית, אבל אין היום תחליף לתחושת היחד שנוצרת כאשר עובדים בתוך חללי עבודה משותפים ולכן משרדים להשכרה יצטרכו לשנות את הקונספט שלהם לפחות חלקית וליצור מקומות שבהם אפשר יהיה להציע ללקוחות גם אפשרויות אחרות שנועדו לסיעור מוחות ולנטוורקינג. זה מה שמציעים בחללי בריין לעבודה ולהשכרה, וזה בדיוק מה שמושך לקוחות אלינו, בשביל היחד והעבודה.

היתרונות של בריין לעובדים

אפשר למצוא באולמות אופן ספייס של בריין את כל המגוון האפשרי שקיים היום בעולמות העבודה - משרדים להשכרה, חללי עבודה משותפים, חדר ישיבות להשכרה, מקומות שמתאימים גם וגם, מטבחים משותפים להכנת ארוחות בוקר יחד, סדנאות וולנס, מנטורינג אישי למי שרוצה להתקדם, פינות לסיעור מוחות, אנשים שמחפשים ומוצאים שותפים חדשים, סטרטאפים שקמים ורצים יחד, עצמאים שעובדים לבד אבל נהנים מהחברותא ומכך שיש להם עם מי להריץ רעיונות ולבדוק תגובות, האפי האוור וכל מה שאפשר למצוא במותג שנקרא Brain Embassy. זה הופך את כל המקום לחדשני במיוחד גם הודות למחשבה שהושקעה בעיצוב, במיקום, באבזור, בריהוט, בתכנון.

איך יוצרים קהילה במקום עבודה עצמאי?

זה נשמע אולי פרדוקסלי שאנשים שעובדים כעצמאים ובחרו בכך מרצון ישמחו לבנות קהילה של אנשים כמוהם דווקא במקום העבודה, אבל זה מה שקורה כבר זמן רב. היום ידוע שחלק מהרעיונות הטובים ביותר נוצרים כשמחליפים דעות ורעיונות וחלק מהאינטראקציה האנושית מועיל לא רק ברמה הרגשית אלא גם המנטלית. לבחון את הרעיונות שלך בתחום המקצועי שלך, לראות מה עובד ומה לא, אילו תגובות אפשר לקבל שיפרו את המחשבה שלך ואילו רעיונות נוספים יכולים לשדרג את הפיץ' וההצעה שלך, זה בדיוק מה שהופך אנשים שאנחנו מכנים בריינרים לעצמאים שמחפשים קהילה איכותית שיכולה להעשיר אותם והם יכולים לתרום לה מעצמם. כך שלפעמים משרדים להשכרה הם רק הזירה שבה אופן ספייס הופך להיות עולם חדש לגמרי שבו עובדים טוב יותר. בריין מתמחה, כך אפשר לומר היום, ביצירת קהילות של אנשים שעובדים היום אחרת, טוב יותר, חכם יותר, יעיל יותר וגם יוצאים מרוצים בסוף כל יום. חללי עבודה משותפים שבהם יש לכם גם אפשרות לשכור משרד משלכם אם תרצו, הם ההווה שהוא העתיד.