ועדי בתים מתמודדים עם לא מעט משימות במהלך תפקידם. עליהם לשמור על התחזוקה של המבנה, לדאוג לתשלומים ולגבייה, להפחית עלויות, לשמור על המערכות השונות של המבנה, לתת מענה לדיירים, לתקן תקלות, והרשימה עוד ארוכה.

תוכנה לניהול בניינים
תוכנה לניהול בניינים

 

לכן זה לא מפתיע, שוועדי בתים מסיימים כל יום עבודה מותשים או נדרשים להעסיק מספר לא מבוטל של עובדים כדי להתמודד עם ריבוי המשימות. שלא לומר שישנה סבירות גבוהה לטעויות אנוש, מה שיכול להוביל לבעיות כאלו ואחרות ולהפוך את משימת הניהול למעט מרתיעה.

זו בדיוק הסיבה שיש כיום תוכנה לניהול בניינים!

מהי תכנה לניהול בניינים?

תוכנה לניהול בניינים זו מערכת בקרה וניטור ממוחשבת ומרכזית, אשר עוזרת למנהלי מבנים וועדי בתים לייעל את עבודת הניהול ואת משימות התחזוקה. עם תכנה לחברות ניהול אתם יכולים ליהנות מלא מעט יתרונות:

מערכת ניהול ואחזקת בניינים מתקדמת – מאפשרת לכם לייעל את עבודת הניהול ולהימנע מטעויות ובלגן. באמצעות מערכת ממוחשבת אתם נמנעים מהסרבול, חוסכים לעצמכם את ההתעסקות עם טבלאות אקסל, נמנעים מטעויות חישוב קריטיות ומנהלים את כל המשימות בעזרת מערכת אחת.

פתרון מקיף עבור כל הצרכים שלכם – עם תכנה לחברות ניהול אתם מקבלים פתרון מקיף עבור כל צרכי הגבייה, התקשורת עם הספקים והלקוחות, ניהול האחזקה השוטף, ניהול אחזקה יזומה, טיפול בפניות שירות, ניהול הוצאות והכנסות, ניהול מאגרי מידע, תיעוד קשרי לקוחות, סליקת כרטיסי אשראי, הפקת דוחות ועוד.

עבודה מכל מקום ובכל זמן – תכנה לניהול בניינים מגובה בענן ופועלת גם באמצעות אפליקציה למובייל, מה שמאפשר לכם להישאר מעודכנים ולעבוד מכל מקום ובכל זמן. תכנה ממוחשבת מייצרת עבורכם מהפכה של ממש. תוכלו להיות מעורבים בתהליכי הניהול בכל מקום שבו אתם נמצאים, לבצע פעולות גם מרחוק, לשתף מידע אונליין ולשלוח הודעות חשובות ועדכונים בזמן אמת.

לסיכום

בזכות כל היתרונות שתכנה ואפליקציה לניהול ועד בית מציעה, ניתן להציע שירותים טובים ומשופרים, לייעל את העבודה, לחסוך בעלויות ובכוח אדם, למנוע טעויות הרות גורל, ולהבטיח שהכל יתנהל כשורה מכל מקום ובכל זמן.

אין ספק שתכנה מקצועית הופכת את עבודת הניהול להרבה יותר פשוטה במידה משמעותית, ומציעה למשתמשים בה המון ערך מוסף!