עבור ילדות בכל הגילאים, שרשרת יכולה להיות מתנה נהדרת. זהו תכשיט שקל לענוד ולהסיר, ושיכול להתאים בקלות למגוון תלבושות שונות. אחד הטרנדים החמים בעולם התכשיטים, ולא רק עבור ילדים, הוא ענידת שרשרת חרוזים צבעונית. שרשראות כאלה היו פופולריות בשנות ה-90 וכעת עושות קאמבק, ובלי קשר הן פשוט מקסימות עבור ילדות.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

אם אתם רוצים שהבת שלכם תתרגש מהמתנה ותזכור אותה לנצח, אתם יכולים להעניק לה שרשרת בהתאמה אישית. למשל, אתם יכולים לחרוט עליה או להשתמש בתליון, על מנת לכתוב את שמה, תאריך מיוחד או כל דבר אחר בכל משמעות.

הכנו לכם כמה טיפים נוספים לבחירת השרשרת:

תחשבו על נוחות

תזכרו שילדים זזים ומשחקים הרבה. לכן, כדאי לוודא שהשרשרת תהיה לה נוחה בכל מיני מצבים. כמו כן, חשוב מאוד להסביר לי מתי עדיף או אפילו חובה להסיר את השרשרת.

אם אתם רוצים לקנות לילדה שרשרת יקרה, ההיבט של הנוחות פחות חשוב, מכיוון שהיא לא תענוד אותה ביום יום, אלא רק באירועים מיוחדים.

תתחשבו בהעדפות שלה

אפילו בגילאים צעירים מאוד, לילדות וגם לילדים יש העדפות או רצונות ספציפיים. תשקלו זאת לפני הקנייה: תבחרו שרשראות עם תליונים בצורת הדמויות המצוירות האהובות עליה, הצבעים והצורות שהיא אוהבת וכו'. אם המתנה לא מיועדת להיות הפתעה, אתם יכולים לקחת את הבת שלכם איתכם, ולתת לה לבחור בעצמה.

איך יודעים מהו האורך המתאים?

קודם כל, טיפ קטן: כאשר אתם קונים שרשרת לילדה, תבדקו האם ניתן להאריך אותה בקלות, כדי שתוכלו להתאים אותה לילדה ככל שהיא גדלה. שרשרת מתכווננת מאפשרת התאמה אישית, ומבטיחה כי המתנה שתקנו תהיה שימושית ומתאימה במשך זמן רב.

מעבר לזה, אלה האורכים שמתאימים לילדות, לפי הגיל שלהן:

תינוקת עד גיל שנה - 20-30 ס"מ

ילדה בגילאים 1-4 - 25-30 ס"מ

ילדה בגילאים 5-8 - 30-38 ס"מ

ילדה בגילאים 8-13 - 35-40 ס"מ

נערה מגיל 14 ומעלה - לפחות 40 ס"מ

מה לגבי הבחירה בתוך הטווחים? למשל, אם הילדה שלכם בת 6, איך תדעו האם לקנות לה שרשרת באורך 30 ס"מ, 38 ס"מ או כל מידה בין לבין? אתם צריכים לחשוב היכן אתם רוצה שהשרשרת תיפול? האם אתם רוצים שתהיה יחסית צמודה לצוואר של הילדה, או יותר רפויה?

שרשרת באורך 35 ס"מ תיפול בדרך כלל בבסיס הצוואר של ילדה בת 8. על פעוטה, מן הסתם, שרשרת באורך זהה תיפול הרבה יותר נמוך. שרשרת באורך 40 ס"מ תיפול על עצם הבריח של נערה, אבל לא תתאים לילדה צעירה יותר. אם הילדה רוצה לראות את התליון את השרשרת עצמה כשהיא מסתכלת למטה, עדיף לבחור שרשרת ארוכה יותר - בתוך הטווח המתאים כמובן.

התאמה לבגדים

לילדות יש בדרך כלל סוגים רבים של תלבושות בארון הבגדים שלהן. שרשרת היא מתנה נפלאה כי היא תתאים היטב לרוב החולצות, הסוודרים או השמלות של הילדה, בין אם הצווארון בצורת V אן עגול, אם יש בחולצה כפתורים או אולי צווארון גולף.

תנו לה למצוא את התלבושות הנכונות שנראות הכי טוב עם השרשרת החדשה שלה, ואם היא רוצה - תרשו לה לענוד את השרשרת כל הזמן. זה יעזור לה ליצור מראה ייחודי ויסב לה אושר וגאווה.

שימו לב

הערות חשובה על זהירות: אם אתם קונים שרשרת לילדה קטנה (עד גיל 4), תרשו לה לענוד אותה רק עם השגחה שך מבוגר. לעולם אל תאפשרו לילדה לנמנם או לישון עם השרשרת שלה. כמובן שכולם נרדמים מדי פעם עם תכשיטים עליהם, וזה לא נורא, אך מדובר בהרגל לא בריא שעדיף כי הילדה שלכם לא תסגל לעצמה.

לסיכום

כאשר ילדות מתחילות לענוד תכשיטים, הן מרגישות בוגרות ומתוחכמות יותר. אם הילדה שלכם אוהבת תכשיטים ומגלה בהם עניין, זה אומר שאתם לא צריכים לחשוב יותר מדי לפני רכישת מתנות, וזה מקל עליכם. זה גם נותן לכם הזדמנות לזמן מיוחד ביחד. כשמגיע הזמן לעשות קניות ליום הולדת או אירוע משמעותי, תארגנו בילוי משותף עם הילדה ותלכו איתה לבחור שרשרת. הזיכרון הזה יהיה משמעותי עבורה אפילו יותר מהמתנה עצמה.