טיפולי שיניים הם דבר חשוב. כל מי שחווה פעם כאבי שיניים, יודע שמדובר בכאב בל יתואר, והוא זוכר את עצמו ממהר למרפאה כדי לטפל בשיניים ולחסוך את הסבל. כמו כן, כל אדם יודע שמראה השיניים שלו משפיע על הביטחון העצמי שלו ועל המראה הכללי שלו. לא פעם אנשים שיש להם בעיות בשיניים המשפיעות על החיוך שלהם, ימעטו ליצור קשרים, לחייך ולחיות את החיים שלהם כפי שהם היו רוצים לחיות. יחד עם זאת, ידוע לכל כי טיפולי שיניים הם דבר יקר. כל הליך של טיפולי שיניים דורש השקעה כלכלית, כאשר הסכום שיש להשקיע יכול להיות משמעותי מאוד וזאת בהתאם לכמות הטיפולים וסוג הטיפולים שכל אדם צריך בהתאם למצבו. אם תהיתם מדוע טיפולי שיניים כה יקרים, כדאי שתמשיכו לקרוא.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

למה טיפולי שיניים יקרים?

אז אם אתם תוהים למה טיפולי שיניים כה יקרים, יש לכך כמה סיבות שאנו נבחן בהרחבה.

ראשית, אין מימון ממשלתי לטיפולי שיניים עבור מבוגרים. בעוד שיצא חוק הנוגע להוזלת טיפולי שיניים לילדים, אשר במסגרתו אכן ניתן לקבל כיום טיפולי שיניים רבים בתשלום מופחת לילדים, הרי שכאשר מדובר על טיפולי שיניים למבוגרים, לא קיים חוק העוסק בכך. שנית, תחום רפואת שיניים כיום עושה שימוש בציוד מתקדם מאוד מבחינה טכנולוגית עבור טיפולים שונים. מכיוון שמדובר בציוד יקר, הרי שהמחיר יהיה בהתאם לכל טיפול. יחד עם זאת, השימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם הוא זה שמבטיח תוצאות טובות ומדויקות בתחום רפואת השיניים, ולכן אף מרפאת שיניים שמכבדת את עצמה לא תוותר עליו.

כמו כן, בכל טיפול מתבצע שימוש בחומרים דנטליים שונים המתאימים בהקשר של הטיפול הנתון. גם העלות של החומרים הדנטליים השונים משפיעה באופן מהותי על העלות של כל טיפול שיניים. זאת משום שכאשר משתמשים בחומרים זולים יותר, הטיפול יהיה פחות יעיל והתוצאות יהיו פחות טובות, ולפעמים אף יביאו יותר נזק מאשר תועלת. מסיבה זו לא כדאי לבחור במרפאת שיניים המציעה טיפולי שיניים זולים יותר רק בשל העובדה שהיא בוחרת בחומרים פחות איכותיים לצורך הטיפולים. לא פעם הזול הוא היקר ואם תבחרו במרפאה זאת רק בשל המחיר, אתם עלולים למצוא את עצמכם תוך זמן קצר נזקקים לטיפול שיניים משקם נוסף.

מעבר לכך, ידוע כי רופא שיניים הוא איש מקצוע שיש לו ידע רפואי רחב היקף בתחום שיקום הפה, ואותו הוא רכש במשך שנים. על כן המחיר אותו הוא דורש עבור ביצוע טיפולי שיניים לא יהיה זול. גם במקרה הזה, רופא שיניים הנבחר לצורך ביצוע טיפולי שיניים מכל סוג חייב להיות מומחה בתחום הטיפולים שהוא מציע ומקצועי. אם בריאות השיניים חשובה לכם, לא כדאי כלל להתפשר על רופא שיניים לא מספיק מקצועי, מומחה או מנוסה בתחום רק בשל העובדה שהמחיר אותו הוא גובה תמורת הטיפולים הוא מחיר זול יותר.

האם מחירי שיניים הם בעלות זהה בכל מרפאת שיניים?

כמובן שהשאלה העולה לנוכח הדברים הללו היא האם בכל מרפאת שיניים באשר היא ידרשו מחיר זהה תמורת הטיפולים השונים? ובכן, קיימים כיום פערי מחירים בין רופאי השיניים ובין המרפאות השונות. המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים כמו סוג המרפאה, הניסיון שיש בתחום, המכשור הטכנולוגי שבו משתמשים במרפאה, האם מדובר ברשת של מרפאות או מרפאה בודדה ועוד. מכל מקום, כאשר בוחרים מרפאת שיניים, חשוב להסתכל לא רק על המחיר, אלא גם על איכות הטיפולים שהיא מציעה. כדאי לקבל המלצות מלקוחות, לברר אודות המרפאה ולעשות את כל מה שניתן כדי להבטיח שהמרפאה שאתם בוחרים תהיה המרפאה הטובה ביותר עבור טיפולי השיניים שלכם. כי גם אם הטיפולים במרפאה הזו יקרים מעט יותר, הם משתלמים בסופו של דבר למי שהשיניים שלו חשובות לו ומעוניין בתוצאות הטובות ביותר.

למה דווקא מרפאת שיניים בבאר שבע של רשת מרפאות שיניים ד"ר עמוס בוחניק?

לא פעם השירותים שאדם מקבל בפריפריה נחשבים לשירותים ברמה נמוכה יותר בהשוואה למקומות אחרים כמו מרכז הארץ. הדבר רלוונטי לכל תחומי החיים ובעיקר לטיפולים רפואיים. יחד עם זאת, אם אתם צריכים לבצע טיפולי שיניים שיקומיים או אסתטיים מכל סוג בבאר שבוע, חשוב שתדעו שרשת מרפאות השיניים של ד"ר עמוס בוחניק באה לשנות את המציאות שבה תושבי פריפריה ותושבי הדרום, אשר לא פעם מקבלים טיפולי שיניים פחות מקצועיים ואיכותיים מתושבי המרכז. רשת מרפאות השיניים מציעה גם לתושבי באר שבע והסביבה את האפשרות לקבל את טיפולי השיניים המקצועיים ביותר. החזון של רשת המרפאות הוא להנגיש את טיפולי השיניים הטובים ביותר לכלל האוכלוסייה ובמרפאה בבאר שבע כל אדם יקבל את השירות ברמה הגבוהה ביותר.

מה מציעה מרפאת רשת שיניים בבאר שבע?

מדובר על מרפאה מקצועית ומשוכללת הפועלת במשך שנים רבות ומציעה את כל הטיפולים הנוגעים לבריאות השיניים. במרפאה תמצאו מומחים רבים במגוון תחומים לרבות צילומי שיניים, טיפולי אסתטיקה שונים לרבות טיפולי שיננית, טיפולים של מומחים בתחום השיניים ועוד. המרפאה חוסכת למטופלים שלה את הצורך להתרוצץ בין מומחים שונים ומכוני צילום שונים כדי להשלים את כל סוגי הטיפולים שהם זקוקים להם ולקבל את השיניים הבריאות והיפות ביותר. אין ספק שמרפאה המספקת את כלל השירותים תחת קורת גג את היא בהחלט מרפאה שנוח להגיע אליה.

 האם המרפאה בבאר שבע עובדת עם חברות ביטוח?

מרפאת רשת שיניים בבאר שבע וכן כלל המרפאות ברשת מציעות לכל לקוח את האפשרות לשלם על טיפולי השיניים בצורה נוחה. בנוסף לשירותים המגוונים שהמרפאה מציעה, שיטת העבודה שלה מתאימה לכל אדם. המרפאה עובדת עם כל חברות הביטוח המרכזיות ומעבר לכך היא מציעה הנחות על טיפולי שיניים לחברי מועדון חבר ולחברי מועדון וותיקים ונהנים. מעבר לכך, למרפאה יש הסדרים נוחים ומשתלמים גם עם לקוחות פרטיים. כחלק מהחזון של הרשת, מרפאת השיניים בבאר שבע דואגת להגיע לקהל אוכלוסיות כמה שיותר גדול.

אילו טיפולי שיניים ניתן לקבל במרפאת רשת שיניים בבאר שבע?

במרפאה של רשת שיניים בבאר שבע ניתן לקבל את כל הטיפולים הדנטליים והאסתטיים הן לילדים והן למבוגרים. בין הטיפולים השונים אפשר להזכיר טיפולים כמו  שתלים דנטליים ושיקום על גבי השתלים, כירורגיית פה ולסת, טיפול חניכיים, שיקום הפה לרבות גשרים, כתרים ותותבות, יישור שיניים לילדים ומבוגרים באמצעות שיטות אורתודנטיה מתקדמות לרבות פלטות שקופות, סתימות וטיפולי שורש, טיפולים אסתטיים לרבות הלבנת שיניים, סתימות לבנות, סגירת מרווחים ועוד.

מאמר בחסות :  https:/hashmal.shop