אין עוררין על כך כי תרומה רוחנית חשובה מאוד על מנת לקדם מטרה מסוימת או רעיון מסוים. עם זאת התרומה הרוחנית ברוב המקרים לא תאפשר להשיג את אותה מטרה או את אותו רעיון. תרומה פיזית מצד שני יכולה להעניק את האקס פקטור שיביא איתו את קפיצת המדרגה. זוהי הסיבה שבגללה כל מי שייכנס לעובי הקורה יגלה עד כמה התרומה הפיזית היא חשובה. אל תחשבו כי תרומה שמוגדרת פיזית היא תרומה כספית, מדובר על תרומה מגוונת. כזאת שיכולה להיות מיושמת בכל מיני אופנים שונים בהתאם למציאות בשטח. אתם קובעים באיזה דרך תרצו לתרום את התרומה הפיזית שלכם על מנת לקדם רעיון כזה או אחר.

כלים
קרדיט תמונה Depositphotos
קרדיט תמונה Depositphotos

כל אחד מביא את הידע שלו

מה שגורם לתרומה הפיזית להיות חשובה זה שמדובר על תרומה של אנשים שונים. כל אחד הוא עולם שלם בפני עצמו, לכן אין סיבה שהתרומה לא תהיה משמעותית. כלומר תוכלו לדאוג לכך שכל אחד מהתורמים יביא איתו את הידע האישי שלו. הידע שלכם לא תמיד יהיה מספיק על מנת לקדם רעיון כזה או אחר. בטח אם מדובר על רעיון גדול כזה שבו הידע של האנשים השונים הוא קלף מפתח. גם אם מישהו תרם ידע קטן שהוא שמר לעצמו זה יכול מאוד לקדם אתכם במעלה הדרך. פתאום תוכלו לראות כי ניתן להשיג את המטרות מבלי לשבור את הראש. ברוב המקרים הידע האישי שלכם פשוט לא יהיה מספיק להשגת התוצאה הרצויה.

תרומה כספית היא הכרחית

זה נכון כי תרומה פיזית היא לא תרומה כספית בלבד. אך התרומה הכספית יכולה לקדם את הרעיון בצורה רצינית בהשוואה לתרומה רוחנית. כאשר בן אדם מסוים תורם כסף הוא יכול לסייע לכם להשיג משאבים נוספים. כל משאב שאתם מקדישים אותו לטובת השגת המטרה יסייע בצורה חסרת תקדים. ככל שיהיו יותר משאבים, כך יהיה אפשר לקדם עוד יותר את הרעיון. אולי אפילו תמצאו את עצמכם במצב שבו תקדמו את הרעיון ותגדילו אותו. מה שניתן לעשות עם כסף זה מדהים, לא מעט מהדברים דורשים מימון ותקציב.

תרומה פיזית מראה אמונה

מעבר לכך שהתרומה הפיזית מסייעת רבות לקידום הרעיון היא גם מראה אמונה בו. אם בן אדם מסוים מסכים לתרום מהזמן שלו או לתרום מהכסף שלו ככל הנראה שהוא מאמין ברעיון. המשמעות היא שאתם יכולים להיות בטוחים כי אתם נמצאים במסלול הנכון. אם אנשים שונים לא יסכימו לתרום לרעיון שלכם ככל הנראה שהרעיון שלכם יהיה פחות טוב. לכן אתם צריכים לקחת את העניין בפרופורציה הנכונה. אתם תרצו לדעת כי בצד השני ישנם אנשים שונים שמאמינים בדברים השונים שאתם מקדמים. זה לא פשוט לקדם רעיון מסוים מבלי לראות אהדה רבה מצד האנשים שנמצאים קרוב אליכם.