יש מקצועות, ויש מקצועות קודש, ואם אתם חרדים או דתיים, בוודאי שתעדיפו כי המקצוע שלכם לא רק ידאג לפרנס אתכם ואת בני משפחותיכם, ויאפשר לכם להפריש לצדקה בנחת ובשמחה, אלא גם יענה על הצרכים הרוחניים שלכם, ויחבר אתכם עוד יותר ליראת השמים ולעבודת הקודש. מכון לומדים מציע לכם בדיוק את הדבר הזה, כניסה לעומקו של מקצוע, למידה והבנה של מקצועות הקודש עד להכשרתכם לעבודה.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

אז אם אתם מחפשים לקבל את הידע הדרוש, ועימו תעודת מקצוע מכובדת, ולהתחיל לעבוד בתחומים מהסוג הזה, הרי שבלומדים תמצאו את התשובה עבור הצורך הזה.

לומדים - מגוון מקצועות:

לומדים מציע מגוון רחב במיוחד של מקצועות, כדי לאפשר לאנשים מכל מבני האופי ובעלי טבע ומזג שונים זה מזה למצוא את המקצוע הנכון עבורם. חלק מהקורסים כולל, לדוגמא:

  • קורס מוהלים – להיות מוהל זה לא רק מקצוע, אלא אחד מהמקצועות המיוחדים ביותר בעולם. מקצוע זה משלב אחריות אישית רפואית לפעולה כירורגית בגוף האדם, מפגש עם אנשים, ובעיקר עם המשפחה ביום שמחתם, ובעצם היכולת להיות גם מקצועי, וגם אישי בו זמנית.
  • קורס שחיטה – עם הסכין אפשר לעשות עבודה כמו של מוהל, או עבודה כמו של שוחט, ויחי ההבדל הגדול. בקורסי השחיטה שבלומדים אתם מקבלים לא רק ידע, אלא גם אחריות רבה, שכן איכות השחיטה שלכם תכריע האם עם ישראל אוכל כשר או לא. כשאדם קונה לו ולביתו בשר כשר, הוא סומך עליכם כי עשיתם את עבודת השחיטה כראוי, ממש כפי שאתם סומכים על השוחטים כאשר אתם רוכשים בשר כשר כיום.
  • קורס עורכי חופה וקידושין – יש אנשים שהם אנשים של אנשים, ואם המשפט הזה העלה לכם חיוך מוכר על השפתיים, אתם כנראה מוכנים ללוות אנשים לעבר שבירת הכוס. אין כמעט שמחה כמו להביא איש ואישה בישראל לידי חופה וקידושין, והעבודה הזו משלבת מקצועיות ודקדקנות, עם שמחה וכריזמה, ויכולת להוביל טקס מרגש וחשוב, מבחינה דתית ואנושית בו זמנית.

מה עוד מחכה לכם בלומדים?

בית הספר לא מתחיל ומסתיים בשלושת הקורסים הפופולאריים הללו, אלא ממשיך להעניק עוד ועוד אפשרויות כדי לתת מענה לכולם. לדוגמא, במידה ואדם מתכונן להיכנס בברית הנישואין, הרי שהוא ככל הנראה יצרך גם מישהו שידריך אותו בהלכות המשפחה, וילמד את הצדיק כיצד להמשיך לשמור על הטוהר שלו גם מחוץ לחדר הלימוד, כשהוא מקים בית בישראל. לצורך כך תוכלו לעבור הסמכה בקורס מדריכי חתנים.

קורס שחיטה ילמד אתכם כיצד לעבוד עם בעלי חיים בצורה שתאפשר ליהודים לאכול בשר ללא חשש, אך מישהו צריך לוודא גם כי האוכל נשמר בצורה כשרה, ומוגש בצורה כשרה, ולצורך זה בדיוק תוכלו ללמוד קורס משגיחי כשרות.