שרשראות לגברים הן לא טרנד חולף, אלא נמצאות כאן כדי להישאר. בעוד טרנדים וקולקציות אופנה באות והולכות בכל עונה, העקביות של שרשראות בתור אביזרים אהובים לגברים, לאורך שנים רבות וברחבי הגלובוס, מראה שהן לעולם לא תצאנה מהאופנה.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

הן מאפשרות לגברים להציג את הסגנון שלהם, תורמות לתחושת היוקרה שלהם ועוזרת להם להביע את עצמם. לא משנה איזו שרשרת אתה מחפש, עליך לבחור בפריט שמספר את הסיפור שלך, ומעביר את המסרים שאתה רוצה לשדר החוצה. נסה למצוא שרשראות לגבר שמסמלות את המסע שלך בחיים, הרפתקה שעברת, רגע מיוחד, או כאלה שמזכירות לך זמן או מקום מסוימים.

בניגוד לחולצה שאתה מחליף כל יום, תכשיטים שאתם אוהב הופכים לחלק ממך, אתה עונד אותם שוב ושוב והם מלווים אותך לכל מקום. שרשראות ממוקמות קרוב ללב, הן יכולות לתת כוח, נחמה או משמעות. כמובן שהן תורמות גם מבחינה אופנתית - הן לא רק משלימות כל תלבושת אלא משדרגות את המראה כולו.

איך בוחרים את השרשרת הנכונה?

לפי הסיפור שאתה רוצה לספר - שאל את עצמך כמה בולטת, ומושכת תשומת לב את רוצה שהשרשרת תהיה. מן הסתם, שרשרת זהב עבה ושרשרת פלדה פשוטה עם תליון, אינן מעבירות את אותו המסר.

לפי סוג החולצה - האם אתה רוצה לענוד שרשרת על גבי החולצה או מתחתיה? על פי התשובה, תוכל להחליט לגבי הגודל והאורך. שרשרת עם תליון גדול יכולה להוסיף סטייל כשהיא מונחת על חולצת טריקו בסיסית, בעוד שרשרת זהב בעובי 2 מ"מ נועדה רק להציץ מתחת לחולצה מכופתרת.

לפי הצבעים בתלבושת - משרשראות חרוזים צבעוניות ועד פלדת אל חלד בגווני כסף וזהב, שרשראות מגיעות במגוון רחב מאוד של צבעים. עליך להתאים אותן לצבעים אחרים במראה שלך - בגדים, נעליים, כובע וכו'.

לפי טבעות או שעון - אם אתה עונד תכשיטים נוספים, נסה לשמור על מראה מלוכד.

אגב, לא חייבים להסתפק בשרשרת אחת (במקביל). אתה יכול לערום שתיים או שלוש, ולייצר מראה ייחודי ומיוחד. מומלץ לבחור שרשראות בטקסטורות שונות ובאורכים משתנים. ענידת שלוש שרשראות עבות אחת על השנייה, לא תיראה טוב כמו שתי שרשראות בעובי שונה ושרשרת חרוזים אחת בצבע לא שגרתי.

בחירת הגודל והאורך הטובים ביותר של שרשראות

עבור רוב השרשראות לגברים, 50 ס"מ הוא האורך הממוצע. זה אומר שהקצה התחתון של השרשרת (בזמן שעונדים אותה) מונח על עצם הצווארון, בין שני הכפתורים העליונים בחולצה. שרשראות כאלה נראות טוב בתוך החולצה או מחוצה לה. אם אה עונד שרשרת תליון, בחר שרשרת מעט ארוכה יותר (55-63 ס"מ) כדי שהתליון יהיה מונח על אמצע החזה שלך. כך תדע איזה אורך לבחור:

  • 35-45 ס"מ - מתאימות "לשבת" מעל החולצה שלך.
  • 46-55 ס"מ - כאמור, הנפוצות ביותר. מתאימות לענידה בתוך החולצה או מחוצה לה.
  • 56-51 ס"מ - "מתיישבות" באמצע החזה ונראות נהדר עם מדליון, תליון או דסקית. ניתן לענוד בתוך החולצה או מחוצה לה.
  • 62-76 ס"מ - מיועדות לענידה על החלק החיצוני של החולצה שלך, ולמשוך הרבה תשומת לב. הן נראות הכי טוב כאשר הן עבות יחסית, או עם תליון גדול.

אם אתה עונד רק שרשרת, ללא תליון, עובי של 2-6 מ"מ זו התחלה טובה. אם מוסיפים תליון, חייבים לוודא שהוא מתאים לשרשרת ואינו משתלט על המראה והסטייל. אם אתה מחפש שרשרת זהב עבה, מאלה שמכונות בסלנג 'בלינג', תבחר שרשרת בעובי 12 מ"מ ומעלה. רוחב ואורך השרשרת הם שני מדדים חשובים שהולכים יד ביד. עליהם להיות פרופורציונליים זה לזה - במילים אחרות, אין שרשראות של 35 ס"מ בעובי של 12 מ"מ. כך תדע איזה עובי לבחור:

  • 1-6 מ"מ - טווח עובי שנע בין הדק על גבול הדיסקרטי, עד לרוחב הסטנדרטי של רוב שרשראות הגברים. שרשאות כאלה יכולות בקלות להיכנס מתחת לחולצה שלך.
  • 7-10 מ"מ - שרשראות מתאימות לתליונים ולענידה מחוץ לחולצה שלך.
  • 11 מ"מ ומעלה - עובי כזה נועד למשוך תשומת לב. שרשראות עבות יותר מ-10 מ"מ (העובי של מכשירי האייפון האחרונים) עונדים במטרה פשוטה - כדי למשוך תשומת לב.