סגנון הבוהו שיק בשמלות כלה הוא טרנד אופנתי פופולרי כבר כמה שנים. הוא נוצר בהשראת הסגנון הבוהמייני ויצר אסתטיקה רעננה וחסרת דאגות. הסגנון מאופיין באופיו הרומנטי, הזורם וחופשי הרוח.

כלים
קרדיט התמונה: קלייר שמלות כלה
קרדיט התמונה: קלייר שמלות כלה

בתחילת שנות ה-2000, הבוהו שיק הפך יותר לטרנד אופנתי מיינסטרים בשל הפופולריות שלו במגזיני אופנה ועל סלבריטאים כמו גוון סטפני. בשנים האחרונות היא הפכה לאחד מסגנונות שמלות הכלה הפופולריים ביותר מכיוון שהיא מתאימה לכל סוג של אירוע - מחתונות כפריות ועד לאירועים זוהרים.

במה מתאפיין הסגנון?

סגנון בוהו שיק של שמלות כלה הוא טרנד שקיים מאז תחילת שנות ה-2000. טרנד זה מתאפיין בבדים טבעיים, צלליות נשיות נשפכות ופרטים רומנטיים.
לסגנון הבוהו שיק של שמלות כלה יש אווירה בוהמית. Bohemian עוסקת בחוסר דאגות, רגוע ואימוץ האינדיבידואליות שלך.

"שיק" לקוח מצרפתית מסוף המאה ב-19 ופירושו להיות אופנתי או אלגנטי.

סגנון הבוהו שיק של שמלות כלה הוצג לראשונה בתחילת שנות ה-2000 על ידי מעצבים כמו ורה וואנג, שיצרה שמלות רומנטיות עם בד נשפך ופרטים רומנטיים.

איך סגנון הבוהו שיק התפתח?

סגנון הבוהו שיק התפתח כתגובה לסגנונות שמלות הכלה המסורתיים יותר שהיו פופולריים בשנות ה-40 וה-50. סגנון הבוהו שיק מאופיין לרוב בשימוש בתחרה, רקמה ופרטים מורכבים אחרים.

בתחילת המאה ה-20, אופנת הנשים הושפעה מאוד מתנועת הארט נובו. ארט נובו שילב לעתים קרובות נושאים טבעיים כגון פרחים, עלים וגפנים בעיצוביו. תנועת הארט נובו הייתה אחראית גם לפופולריות של תחרה בבגדי נשים. מגמה זו נמשכה בשנות ה-40 וה-50 עם שמלות כלה רבות המשלבות תחרה בעיצוביהן.

עם זאת, במהלך תקופת זמן זו חל גם מעבר לעבר סגנונות שמלות כלה מסורתיים יותר, מה שהוביל פחות דגש על תחרה ורקמה.

סגנון הבוהו שיק בשמלות כלה הוא טרנד שקיים כבר לא מעט זמן. זה היה פופולרי על ידי סלבריטאים הוליוודים כמו קייט הדסון וגווינת פאלטרו. סגנון הבוהו שיק הלך והתפתח עם השנים גם כאשר טרנדים חדשים צצו כל הזמן.

היכנסו לאתר של קלייר לצפייה בדגמים שונים של שמלות כלה בוהו שיק