עורך דין לדיני משפחה הוא למעשה האדם אשר יוכל ללוות אתכם לאורך שלל המצבים השונים המתרחשים ביניכם לבין בני משפחותיכם. עורך דין לדיני משפחה יעשה כל אשר יוכל על מנת להגן על האינטרס שלכם וכמו גם, להבטיח כי הזכויות שלכם לא נפגעות. בין אם מדובר ביצירת הסכם ממון ובין אם מדובר בתהליך גירושין, כלל ענייני המשפחה השונים המחייבים התייחסות וליווי מקצועי של עורך דין מנוסה אשר יעניק לכם את האפשרות לסדר את הבלאגן במטרה לקבל את המגיע לכם בתום ההליך

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

מהם תחומי העיסוק של עורך דין לדיני משפחה?

ניתן לומר באופן חד משמעי כי עבודתו של עורך דין דיני משפחה הינה רחבה ומגוונת. בין תחומי העיסוק השונים בהם מתמחה עורך הדין תוכלו למצוא:

  •  גירושין - סיום מערכת היחסים עשויה להיות כואבת במרבית המקרים ולעיתים אף מלווה בסערת רגשות נוראית. על מנת להבטיח כי תצליחו לעבור את תהליך הגירושין על הצד הטוב ביותר ללא כניסה לפינות ומאבקים מיותרים, מומלץ שתפנו לעורך דין אמין ומנוסה כמו עו"ד גירושין ורד לוי.
  •  גישור - מיותר לציין כי ברוב המוחלט של המקרים יעדיפו בני הזוג שלא להיכנס לתהליך ארוך ומתיש שכן, במידה ושני הצדדים מסכימים, יהיה ניתן להיעזר בשירותיו של מגשר גירושין על מנת לבצע את הגישור על הצד הטוב והזריז ביותר.
  • הסכמי ממון - אפשר לומר כי גם טרם תחילת מערכת היחסים תוכלו להיעזר בשירותים של עורך דין לדיני משפחה באמצעות עריכת הסכם ממון, הסכם אשר מטרתו להגן על רכושו של כל אחד מהצדדים במידה ומערכת היחסים תסתיים בגירושין.
  • מזונות - בין אם מדובר במזונות עבור האישה ובין אם עבור הילדים, קביעת הסכום הנדרש לתשלום מזונות מהווה תחום אשר לא מאט נאבקים עליו בין כותלי בית המשפט.

על תפקידו של עורך דין לענייני משפחה

יש לציין כי עבודתם המקצועית של עורכי דין המתעסקים בכל הנוגע לענייני משפחה מעניקה ללא מעט אנשים את האפשרות להגן על הזכויות המגיעים להם על פי חוק במגוון רחב של מישורים וביניהם גירושין, לשון הרע במשפחה, עריכה של הסכמי ממון, אימוץ ילדים, נזיקין במשפחה ועוד מגוון רחב של נושאים הנכנסים תחת קשת הטיפולים הרחבה של עורכי הדין לדיני משפחה. אי לכך, אין כל סיבה להתפשר על מידת האיכות של עורך הדין אליו אתם פונים. להיפך, מוטב שתוודאו כי אתם בוחרים בעורך הדין האידיאלי ביותר עבורכם, כזה שיוכל ללוות אתכם לאורך כל ההליך ולהבטיח שמירה והגנה מלאה על כלל האינטרסים שלכם בבית המשפט.