העולם מתקדם, והשאלה היא האם אתם מתקדמים עימו, או נתקעים במקום. נכון, ישנם הרבה אנשים שמסתכלים על הקידמה כמשהו פסול, משהו מרתיע, משהו שלילי, אך להילחם בעולם, להילחם במציאות, זה דבר מתיש וחסר טעם, ולמה בעצם לא ליהנות מהכלים שהמודרניזציה נותנת לנו. ספרים דיגיטליים רבותיי, הם דרך הקריאה המודרנית והנוחה ביותר, שניה אולי רק לספרי האודיו, שהופכים יותר ויותר פופולאריים בעשור האחרון.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

לא כולם אוהבים לקרוא, אבל אלו שאוהבים לקרוא, מוטב שירשו לעצמם לקבל את מה שעולם הקריאה מאפשר, בין היתר, והוא פתיחת אופקים. אדם בעל ראש פתוח הוא אדם שיודע להכיל ולארח רעיונות חדשים, שונים מהרעיונות שהוא אוחז בהם כמציאות, ולבחון אותם ללא משוא פנים, גם אם בסופו של דבר הוא בוחר שאינו מסכים איתם. אז לפני שאתם פוסלים – כדאי לנסות!

ספרים דיגיטליים – עובדים עבורכם

לפניכם 5 יתרונות של ספרים דיגיטליים, אבל אנחנו לא נופתע אם אתם, הקוראים היצירתיים, תחשבו תכף ומיד על יתרונות נוספים. ככה זה אנשים שקוראים, תמיד יש להם עוד רעיון בראש:

  1. לא תופס מקום – בית עם ספריה גדולה היה נחשב בזמנו לבית "איכותי", אבל בואו נסתכל רגע על המציאות בעיניים – ספריה תופסת הרבה מקום, בייחוד אם אתם אנשי ספר מכורים. עלות הנדל"ן בישראל גדולה, ולהחזיק ספרייה ענקית בבית זה פשוט תופס מקום בבית. ספרייה דיגיטלית נמצאת כולה על מכשיר אחד, והיא אינה מוגבלת בכמות הכותרים שאתם מחזיקים!
  2. אידיאלי לטיולים - ספרים זה דבר שיכול לשקול לא מעט, וכל חובב ספרים אמיתי מוצא את עצמו במאבק של לפני הטיסה, איזה ספר או ספרים לארוז, ועל איזה לוותר. אפילו חופשה של סוף-שבוע ארוך עלולה לשקול עוד 2 ק"ג רק בשביל יותר מספר אחד, כי מי יודע מה יתחשק לו לקרוא באמת כשהוא נשכב בעצלות על החוף, או במרפסת מול הנוף? עם ספרייה דיגיטלית תוכלו לקחת עשרות, מאות ואלפי ספרים איתכם לכל מקום, ללא משקל כלל.
  3. מחירים טובים יותר – שלא כמו ספר מודפס, שתופס מקום במחסני החנות, על מדפים, ודורש הדפסה, נייר, דיו, וכו’, הרי שלהפיק ספר דיגיטלי עולה הרבה פחות, ולכן גם לכם זה עולה פחות. אותו ספר, פחות כסף, יותר שווה לכולנו!

מתנה מושלמת וזמינות בכל זמן

הבטחנו 5 יתרונות, ונעמוד במילה שלנו:

4. מתנה מעולה ספרים דיגיטליים הם מתנה מעולה כי אתם יכולים לקנות אותם, ולתת אותם במתנה, מבלי לצאת מן הבית, במחיר סביר, ועם הקדשה אישית, תוך שאתם מאפשרים למקבל המתנה להחליף את הכותר אם הוא לא מרוצה, וגם הוא – בלי לצאת מן הבית, ובלי מאמץ. כך שאתם לא יוצרים שום נטל פוטנציאלי, אלא רק נתינה של מתנה!

5. זמינות תמידית – ספר דיגיטלי זמין לכם גם כשלא תכננתם לקרוא. הגעתם לבנק ויש שם תור אימתני? נתקעתם בפקק כזה שכולם כבר מכבים מנועים ורק ממתינים? הנה, יש לכם ספר בשלוף, אפילו אם לא ארזתם במיוחד, כי הספרים זמינים אפילו בסלולארי שאיתנו תמיד!