כל אדם שגר בדירה עם מרפסת, יודע עד כמה מדובר במשהו שמשנה את החיים בבית. אתה כבר לא כלוא בתוך 4 קירות שסוגרים עליך מכל עבר, אלא יכול לצאת בכל עת שתרצה להתאוורר ולנשום את האוויר שבחוץ, מבלי שצריך להתלבש ולהתארגן ליציאה. אמנם, למרפסת ישנו אויב אחד גדול שמעיב על השימוש בה – מזג האוויר.

כלים
קרדיט תמונה  ל"טופ גלאס בשיתוף עם צל וילון"
קרדיט תמונה ל"טופ גלאס בשיתוף עם צל וילון"

בישראל החמה, ישנם חודשים רבים בהם השמש קופחת ללא רחם ולא באמת אפשר לשבת במרפסת ולהנות. גם חודשי החורף לא תמיד מאפשרים להתענג על המרפסת כאשר מדי פעם גשם זלעפות ניתך ארצה והישיבה במרפסת הופכת לבלתי אפשרית.

אמנם, גם לבעיה הזאת יש פתרון – סגירת מרפסת זכוכית באמצעות מערכות זכוכית מתקדמות של טופ גלאס. מדובר על מערכת עשויה לוחות זכוכית אשר בנויה במיוחד עבור סגירת מרפסות.

הייחודיות של המערכת היא בכך שניתן לפתוח ולסגור אותה בקלות, כך שברגע שרק מחליטים המרפסת הופכת להיות סגורה ואטומה, וברגע שבחוץ נהיה נעים, ניתן בקלות להחזיר את המרפסת לצורתה הרגילה.

כיצד סגירת המרפסת שלכם ע"י וילון זכוכית תשדרג לכם את הבית

שימוש במערכות זכוכית מתקדמות של טופ גלאס היא אולי לא הפתרון היחיד בשוק עבור סגירת המרפסת וניתן למצוא פתרונות נוספים בשוק שיענו על הצורך בשימוש במרפסת בכל מזג אוויר.

אמנם, כאשר אתם מחפשים פתרון שלא רק ישמש אתכם לפתיחה וסגירה של המרפסת, אלא גם שישדרג גם את מראה הבית, המערכת של טופ גלאס היא ללא ספק בשבילכם.

המערכת שעשויה מלוחות זכוכית מרהיבים, הופכת את המרפסת שלכם למקום יפה ומעוצב הרבה יותר, וגורמת ללא ספק לשדרוג מיידי במראה של כל הבית.

המערכת של טופ גלאס מכניסה לבית שלכם עיצוב וחדשנות, והיא הופכת את המרפסת גם כשהיא חדר סגור למקום שכיף להיות בו בזכות הנוף הפנורמי הנשקף מבעד ללוחות הזכוכית הגדולים.

סגירת המרפסת גמישות כערך מוסף

המראה החדשני והקדמה שהמערכת של טופ גלאס מכניסה לבית שלכם היא לא היתרון היחיד שלה.

כאשר מדובר על מקום כמו ישראל שמזג האוויר בחודשים רבים בשנה מתעתע בנו, הגשם יורד לפרק זמן ופתאום השמש שבה להציץ. יש צורך בפתרון למרפסת שלא ידרוש עבודה רבה מדי בשביל פתיחה וסגירה שלו.

וכאן אנחנו מגיעים אל אחד היתרונות הגדולים של מערכת הזכוכיות של טופ גלאס – קלות הפתיחה והסגירה. המערכת בנויה בצורה מיוחדת כך שהפתיחה והסגירה שלה נעשים בקלות מרבית באמצעות קיפול ואסיפת הזכוכיות לצד החדר, ואין צורך לחשוב פעמיים כאשר ניגשים לפתוח או לסגור את המרפסת. הגמישות הזאת מעניקה ערך מוסף עצום אשר מאפשר לחסוך את ההתלבטות האם לגשת ולסגור את המרפסת או להשאיר אותה פתוחה, ולהפך.

עלות סגירת מרפסת זכוכית

כאשר אנחנו באים לדבר על עלות סגירת מרפסת זכוכית באמצעות המערכת של טופ גלאס, חשוב להבין כי מדובר על משהו שמשתנה מבית לבית וממרפסת למרפסת.

בסופו של דבר הפרמטר העיקרי המשפיע על עלות המערכת הוא כמובן הגודל של המרפסת וכמות הלוחות הנדרשת.

אמנם, ישנם פרמטרים רבים נוספים אשר משפיעים על המחיר כמו לדוגמא התוספות שניתן להוסיף למערכת, הנגישות להתקנה ועוד.

ניתן לומר באופן כללי כי המחיר של סגירת מרפסת זכוכית באמצעות המערכת של טופ גלאס נע בין כ – 1,500 ₪ ועד כ – 2,000 ₪ למ"ר.

מהם החומרים מהם עשויה המערכת?

לוחות הזכוכית שהם בעצם הדבר העיקרי במערכת עשויות מזכוכית מחוסמת וקשיחה בעובי של 8 עד 10 מ"מ, ומחזיקות בתקן של מכון התקנים. מסילות האלומניום עשויות סגסוגת ומחזיקות בתו תקן אירופאי מחמיר.

איך מתקינים את המערכת?

את המערכת יתקינו אצלכם אנשי החברה כאשר לא מדובר על התקנה מסובכת במיוחד, אלא על משהו שאמור לקחת כמה שעות בודדות בהם צוות ההתקנה של החברה מתקין את פרופילי האלומיניום בגג וברצפת המרפסת, ולאחר מכן תולה את לוחות הזכוכית במקומן.

האם המערכת עמידה בכל תנאי מזג האוויר?

המערכת של טופ גלאס עשויה מהחומרים הטובים ביותר בשוק פרופילי אלומיניום באיכות גבוהה וזכוכיות מחוסמות או זכוכיות טריפלקס מחוסמות בעובי 8 עד 10 מ"מ והיא מיוצרת תוך התחשבות בתנאי מזג האוויר בארץ כך שהיא תוכל לעמוד גם בתנאי קיצון בצורה טובה ויעילה. בכל מקרה טופ גלאס מעניקה 10 שנות אחריות על המוצר ואנשי החברה ישמחו לתת שירות לכל בעיה.