"נווה-בגדדי חברה לבנייה" חתמה על חוזה לבניית בניין מגורים בן 9 קומות ברחוב הגת 11, רמת גן. הדיירים יזכו (בין היתר) בשירות לקוחות צמוד מטעם החברה שייתן מענה לכל תקלת בנייה, חשמל או צנרת. הבניין יכלול 27 יח"ד בנות 2,3,4 חדרים ועוד פנטהאוז. מחירי הדירות החל מ-2,950,000 ₪

הגת 11 רמת גן (צילום: נווה בגדדי חברה לבניה)
הגת 11 רמת גן (צילום: נווה בגדדי חברה לבניה)

נווה-בגדדי חברה לבנייה, המתמחה בבנייה למגורים ובפרויקטי התחדשות עירונית, חתמה על חוזה נוסף עם אוחנה גרופ מקבוצת איסתא נכסים, במסגרתו החברה הרסה בניין מגורים קיים והיא בונה כעת בניין חדש ובו 9 קומות עם 27 יח"ד בנות 2,3,4 חדרים, כולל פנטהאוז, לובי מרשים עם מעלית, ועוד 2 קומות תת קרקעיות למחסנים וחניה. החברה כבר הרסה את המבנה הקיים והחלה בבניית המבנה החדש - ברחוב הגת 11, בין הרחובות קריניצי ובן גוריון במרכז העיר רמת גן.

בניין המגורים החדש, יכלול כאמור 9 קומות מעל הקרקע בתכנון מודרני ובסטנדרט יוקרה כולל מגוון עיצובים לדירות בנות 2,3,4 חדרים. בבניין דירת גג עם מרפסת גג מרווחת, ועוד שתי קומות תת קרקעיות לחנייה ומחסנים. כמו כן הפרויקט יכלול לובי מפואר עם מעלית וחנייה לכל דירה. יזם הפרויקט- אוחנה גרופ, אדריכל הפרויקט הוא שימי יעקובוביץ וקונסטרוקטור הפרויקט הוא ערן שילר.

המהנדס ניר נווה, מנכ"ל "נווה בגדדי חברה לבנייה", אומר: "בפרויקט זה נווה בגדדי בונה בניין חדש בסטנדרט בנייה גבוה, מודרני ובבנייה ירוקה. כנהוג בחברתנו נעניק לכל הדיירים שירות לקוחות צמוד לכל תקופת הבנייה ושנת הבדק, ונעשה מאמץ גם בפרוייקט זה, כמו ברבים אחרים שלנו, לסיים את כלל העבודות בלו"ז המתוכנן ללא חריגות, כך שכל הדיירים יוכלו ליהנות מדירותיהם בהקדם האפשרי ותושבי הרחוב יהנו במהרה משדרוג הנראות והרחוב".

נווה-בגדדי חברה לבנייה מקבוצת נ. נווה, נוסדה ומנוהלת ע"י ניר נווה, מהנדס אזרחי מוסמך וקבלן בניין. נווה-בגדדי מתמחה בביצוע פרויקטים בתחום הבנייה, בהתחדשות עירונית, החלפת קבלנים ובעסקאות קומבינציה. לחברה רישיון קבלן ג-5, הרישיון הקבלני הגבוה ביותר בישראל. נווה-בגדדי פורצת דרך בענף הבנייה כחברה העובדת לפי שיטת ניהול חדשנית לענף הבנייה, שפותחה ע"י ניר נווה, המביאה לכך שרוב הפרוייקטים של החברה מסופקים לדיירים עוד לפני תאריך המסירה המיועד, עם מספר נמוך ביותר של רג'קטים.

החברה הגיעה למקום השלישי היוקרתי בגמר תחרות "מצויינות בשירות וחווית לקוח" של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), דורגה בין הפרויקטים המצטיינים בתחום ההתחדשות העירונית בתחרות מצויינות בבניה של התאחדות הקבלנים בוני הארץ, זכתה בחותם האמינות הגלובאלי של דן אנד ברדסטריט ובדירוג החברות המובילות של BDI. 

http://www.civilengineer.co.il/