יש לא מעט סוגים של סולמות טלסקופיים, ובתוך ההיצע הגדול הזה של סולמות טלסקופיים צריכים לדעת איך תוכלו לבחור את הסולם הטוב ביותר עבורכם.

כלים

 

אז הכנו לכם כאן מדריך קצר שיסביר לכם בדיוק מה חשוב לבדוק לפני שקונים סולמות טלסקופיים בצורה נכונה, שמירה על דגשי הבטיחות וכמובן הנוחות של השימוש בסולם וכל אלו יחד מתקבצים לתוך המחיר שאותו תשלמו.

סולם טלסקופי מוגדר בדרך כלל כסולם שנועד להאריך את אורכו על ידי החלקת חלק אחד של הסולם בתוך חלק אחר. סולמות טלסקופיים מורמים ומורידים ביד או על גלגלים.

כדי לבחור סולם טלסקופי, אתה צריך לדעת את גובה המטרה שלך, את המשקל שאתה יכול לנהל וכמה מקום יש לך לאחסן אותו. כדאי גם לשקול אם תשתמש בסולם לעבודה בפנים או בחוץ.

סולם טלסקופי הוא סוג של סולם שניתן להאריך או למשוך לאורך מסוים לשימוש. סולמות טלסקופיים מגיעים בצורות, גדלים ומשקלים שונים, מה שיכול להקשות על תהליך ההחלטה.

בחירת סוג הסולם המתאים היא חשובה כי זה יהיה תלוי בגודל הבית שלך ומה אתה צריך לעשות איתו. לדוגמה, אם אתה רוצה לצבוע תקרות גבוהות בחדר, ייתכן שתצטרך תקרות גבוהות. אבל כאשר צובעים גבהים נמוכים של תקרה, אז סולם קצר עשוי לעבוד טוב יותר.

ישנם גם גורמים נוספים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלך, כגון:

- מגבלת העומס (שהיא המשקל המרבי שנתמך על ידי המוצר)

- סוג הקרקע

- אורך הארכה מקסימלי

בחירת הסולם הטלסקופי המתאים לצרכים שלכם יכולה להיות משימה קשה. ישנם סוגים רבים ושונים של סולמות והרבה גורמים שונים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה. בעזרת המדריך הבא, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את הסולם המושלם לצרכים שלכם.

סולם טלסקופי הוא סוג של סולם מדרגות שמתרחב ליותר מפי שניים מאורכו המקורי. הם משמשים לגישה למקומות גבוהים, ולמתן גישה נוחה לעובדים לחפצים על מדפים גבוהים. ישנם המון סוגים של סולמות טלסקופיים המשתנים במספר המדרגות או השלבים, באורך בסגירה ובפתיחה ובחומר המשמש.

הבחירה בין סולם טלסקופי לסולם מסורתי מסתכמת בשיקולים כמו:

- מקרה השימוש - האם אתה צריך להגיע לאזורים גבוהים 2.5 מטר או לא;

- הניידות שלך - אם יש לך בעיות בהרמת דברים כבדים או טיפוס במעלה סולמות;

- עומס המשקל - לפי EN131, העומס יכול להגיע עד 150 ק"ג בהתאם לדגם.

קיבולת העומס המרבית היא המשקל שאתה יכול לשאת בדרך כלל על הפלטפורמה העליונה מבלי להסתכן בשבירת חלקים בסולם הטלסקופי שלך.

יש לקחת בחשבון גם את אורך הרחבה, שכן זה יקבע עד כמה גבוה אתה יכול להגיע מגובה פני הקרקע - כמו גם כמה גבוה אתה צריך לטפס כדי להגיע למקומות גבוהים יותר.