משטחי שיש לאמבט או למטבח מהווים חלק בלתי נפרד בעיצוב חדרי האמבט והמטבחים השונים. הם בעלי נוכחות ואמירה, משמשים אותנו על בסיס יומיומי ויש להם השפעה ניכרת על נראות הבית. חברת שיש שגב, יכולה לספק לכם משטחי עבודה ואמבט מעוצבים ומרשימים, בעלי עמידות לאורך זמן ובאיכות גבוהה.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

חשיבות משטחי שיש

מאז ומתמיד, משטחי שיש נחשבו לחוד החנית של העולם העיצובי, הן למטבח והן לחדר האמבט. שיש מעניק יציבות לעיצוב הבית, ומקנה לחדרים בהם הוא מככב את המראה היוקרתי שרבים משוועים לו במהלך עיצוב בתיהם. הבחירה במשטחי שיש למטבח למשל, ולא משנה אם אתם חפצים בשיש למטבח מודרני או שיש למטבח כפרי, מאפשרת משטח עבודה בעל גימור מושלם, קל לניקיון, יציב ועמיד לאורך זמן.

סוגי משטחי שיש למטבח

ישנם מספר סוגי שיש למטבח המוצעים לכם על ידי החברות השונות לעיצוב משטחי שיש. לכל סוג שיש היתרון שלו, והתאמתו לסגנונות העיצוב השונים:

  • אבן קיסר- אחד מסוגי השיש השכיחים ביותר בארץ, עמיד וחזק לאורך זמן, הודות להיותו עשוי 93% קוורץ, אחד החומרים החזקים המצויים בטבע. עמיד בפני כתמים וסדקים.
  • שיש סילסטון- שיש חזק ואנטי בקטריאלי, העשוי 95% קוורץ, מה שמעניק לו יכולת יוצאת דופן של עמידות בפני לכלוך. חסין לסדקים ונפוץ מאוד לשימושים תעשייתיים.
  • שיש דקטון- שיש ספרדי ששומר על ברק לאורך זמן. מתאים בעיקר למטבחים גדולים, ומומלץ להימנע מלנקות אותו בעזרת אקונומיקה.
  • שיש גרניט- שיש ורסטילי המתאים הן למטבח והן לחדר האמבט, שיש חזק במיוחד המגיע במספר צבעים מה שהופך אותו למתאים למגוון עיצובים שונים.
  • שיש אינפינטי- שיש בעל הרכב מינרלי מיוחד העשוי מחומרים טבעיים בלבד, בעל מספר אפשרויות גימור וחוזק יוצא דופן. מצוין ופונקציונלי למדי בכל הקשור למשטח עבודה למטבח.

כיצד לבחור משטח שיש למטבח?

כאשר אתם ניגשים לבחור משטחי שיש למטבח, יש לזכור שהמטרה העיקרית של משטח זה הוא לצורך עבודה. זה אומר לבשל, לחתוך, לנקות ופעולות רבות נוספות. מומלץ לבחור משטח קל לניקוי ככל הניתן, כזה החסין לסדקים ושברים ואף עמידות בטמפרטורות גבוהות, אם עבודתכם במטבח אינטנסיביות וכוללות בישול ואפייה לעיתים קרובות. כמובן שגם התקציב משחק תפקיד משמעותי, שכן משטחי שיש עשויים להיות יקרים במיוחד, כולל התקנתם והובלתם.

בחירת שיש לאמבט

משטח שיש לחדר האמבט משדרג בצורה משמעותית את נראות החדר. יש לו נוכחות לא מבוטלת, ובחירת שיש לאמבט חייבת לעמוד על פי מספר סטנדרטים, ובראשם- עמידות ללחות, בשל החשיפה התמידית למים ולאדים.

תחזוקת שיש לאמבט

ככל שתבחרו במשטח שיש לאמבט ברמה גבוהה יותר, כך רמת התחזוקה תהיה פחות תכופה. בשום אופן אין להשתמש בחומרי אקונומיקה שונים על משטח השיש, מה שיוביל להרס בלתי הפיך של המשטח. מומלץ לבחור בחומרי ניקיון ייעודיים לשיש המופיעים על גב האריזה של חומר הניקיון.

לסיכום, משטחי שיש למטבח ולאמבט יעניקו לחדרי הבית את המראה היוקרתי להם קיוויתם, אולם כדאי להתייעץ עם חברות המתמחות במשטחי שיש, כדוגמת שיש שגב, בטרם תחליטו להתקין משטחי שיש כאלה ואחרים.