תחום עיצוב הפנים הוא עשיר ומלא אפשרויות. יש לו משקל לא מבוטל ביצירת האווירה והאנרגיה בבית, ולכן חשוב להשקיע בו ולתכננו לפרטי פרטים. רבים נוטים מבעוד מועד לכיוון סגנון מסוים, ויש כאלה המעוניינים לשלב מספר סגנונות יחד. מומלץ להיכנס לתהליך עיצוב הבית עם איש מקצוע מנוסה בדמות מעצב פנים מומלץ. דוגמה לאחד כזה הוא דניאל וקנין, שילווה אתכם יד ביד בדרך לעיצוב  דירת החלומות שלכם.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

עיצוב פנים לדירה

אחד הדברים המאתגרים ביותר עבור מעצב פנים ובעולם עיצוב הפנים בכלל, היא עיצוב דירה. עיצוב דירות חייב להתבצע על ידי מלאכת מחשבת, תוך תכנון מדויק שלא מאפשר סטיות רבות ופיזור מחשבתי. השטח המצומצם לעיתים כאשר זה מגיע לתחום עיצוב דירות, מחייב את המעצב ואת בעלי הנכס לתכנן בצורה פונקציונלית את החללים בדירה, ובהתאם לצרכי הדיירים, לרבות פתרונות אחסון חכמים, הפרדה ברורה של כל החללים ובחירת סגנון עיצוב אחיד שישמור על החללים פתוחים. צבעים בהירים לרוב יעשו את העבודה.

עיצוב דירות יוקרה

בעלי דירות רבים שואפים להעניק לנכס שלהם מראה יוקרתי ומעוצב בקפידה. לעיתים ישנם פערים בין הרצוי למצוי, אך ניתן לגשר עליהם באמצעות שכירת שירותיו של מעצב פנים. גם כאן נדרשת אסטרטגיה עיצובית מוקפדת, וככל שתקציב העיצוב יהיה רחב יותר, כך תוכלו להגיע לתוצאה הרצויה - דירה בעיצוב מודרני עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, עיצוב מלא סטייל וחווית מגורים יוקרתית ובלתי נשכחת.

עיצוב פנטהאוז

הצלחתם להגשים את החלום שלכם ולהשיג את פנטהאוז החלומות, אך מלאכת העיצוב דורשת תכנון רב, בעיקר תוך שימת דגש על החלק החיצוני של הפנטהאוז והנוף הנשקף ממנו. עיצוב פנים לפנטהאוז חייב להתייחס בראש ובראשונה לבטיחות הדיירים, כולל עיצוב מעקות מוגבהים, ולאחר מכן לבנות את הגינה המושלמת בחלקו החיצוני של הפנטהאוז, להקפיד על גימורים מושלמים ואלמנטים נוספים.

סוגי עיצוב מובילים

עיצוב פנים לבית הוא ללא ספק משימה מורכבת, והשאיפה היא בראש ובראשונה הגשמת החלום של בעלי הנכס. ישנם סגנונות רבים המשמשים בעת עיצוב בתים, אך שניים מהמובילים הם העיצוב הכפרי והמודרני.

עיצוב פנים כפרי - משרה אווירה חמימה וביתית, נשען בעיקר על גוונים חמים ובהירים ומכיל ריהוט ופריטי עיצוב השמים דגש על חומרים טבעיים. חומרי הגלם המובילים בעיצוב זה הם עץ מלא, אבן טבעית או פרקט, תוך שמירה על איזון בין כל האלמנטים.

עיצוב פנים מודרני - טומן בחובו יסודות רבים, אך שם דגש על דיוק ויצירת אווירה שקטה ונינוחה, מילוי מינימלי של החללים בפרטי עיצוב ונשען על גוונים ניטרליים כמו קרם, לבן או גווני אפור ושחור, לצד חומרים חמים יותר.

כאמור, כשזה נוגע לעיצוב פנים, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. חשוב לבחור מעצב פנים מומלץ שמבין את החזון שלכם אך גם שומר את הרגליים על הקרקע, ויכול בכל זאת להגשים את החלום שלכם. מעצב פנים בעל שם, כמו דניאל וקנין, מהווה כתובת שתוביל את עיצוב הבית שלכם לרמות הגבוהות ביותר, במסגרת התקציב שתעמידו לרשותו.