אין ספק כי מי שעשה עבירות מין צריך לקבל עונש רציני ולהיכנס לכלא במידה וכך יוחלט במשפט שלו. העניין הוא שאי אפשר לברוח מן התחושה כי פעמים רבות אנשים מואשמים בעבירות מין על לא עוול בכפם. כך יוצא כי החיים של בן אדם יכולים להיהרס בשנייה רק בגלל האשמה כוזבת בעבירות מין. לא ניכנס לסיבות מדוע יטפלו האשמה שקרית על מישהו אך כן נגיד שאם האשימו אתכם בכך שעשיתם עבירת מין הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל עורך דין פלילי במרכז.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

עליכם להבין כי הסיכוי היחיד שלכם להתמודד עם המאשים, עם המדינה, עם המשטרה ועם הפרקליטות זה באמצעות עורך דין פלילי וזה משהו שאתם חייבים להפנים אם האשימו אתכם בעבירה כלשהי.

אל תבחרו עורך דין מבלי לבחון תיקים קודמים שלו

אם האשימו אתכם בעבירה אתם חייבים לפנות אל עורך דין ישר ולא משנה אם אלו הן עבירות מין רבות או עבירת מין אחת. כמובן שיש משמעות אדירה לשאלה באיזה עורך דין אתם בוחרים ועליכם לעשות כל מאמץ בכדי לבחור את העורך דין הטוב בשוק.

ככל שהעורך דין יהיה יותר טוב כך הסיכוי שלכם לקבל זיכוי הוא רב יותר. אז איך נבחר את העורך דין הטוב ביותר? התשובה היא שאנו חייבים לשים לב לתיקים קודמים של העורך דין. אנו חייבים לבחון תיקים אחרים שהעורך דין ייצג בהם ואז נדע האם אפשר לסמוך עליו או שמא עדיף לנו לבחור עורך דין אחר.

האם כדאי לבחור עורך דין ממשרד גדול או קטן?

כאשר אנו מדברים על עבירות מין אנו חייבים לשאול האם כדאי לנו לפנות אל עורך דין ממשרד גדול או קטן? אם כן בנושא של עבירת מין פעמים רבות עדיף לנו לפנות אל עורך דין ממשרד קטן. קודם כל עליכם להבין כי משרדים גדולים לא מטפלים בדרך כלל בעבירות פליליות ולא רק זאת אלא שבמשרד קטן אתם תזכו ליחס הרבה יותר טוב.

אפשר לומר כי במשרד קטן אתה תהיה מלך מכיוון שלעורך דין אין הרבה לקוחות ואילו במשרד גדול לא יספרו אותך ולכן איך שלא נסובב זאת במרבית המקרים עדיף לכם לפנות אל עורך דין במשרד קטן.

מתי יהיה לי כדאי להסכים לעסקת טיעון בגין עבירות מין?

אם ביצעתם עבירות מין ויש ראיות חזקות נגדכם מאוד יכול להיות כי יהיה כדאי לכם להסכים לעסקת טיעון. העונש על עבירת מין הוא רב ובכל מקרה כדאי לכם להתייעץ עם עורך דין פלילי במרכז בנוגע לשאלה האם כדאי לכם לחתום על עסקת טיעון או ללכת למשפט. פעמים רבות בעסקת טיעון תקבלו תנאים טובים יותר וזה משהו שאתם חייבים להפנים.