הקורקינט החשמלי מהווה נדבך חשוב בעולם התחבורה של ימינו. בכל רחובות הערים ניתן לראות אנשים מתניידים בקלות בעזרת הכלי הנח והאלגנטי. במאמר הבא נציג את סיטי ראנר – הבית של רוכבי הקורקינט החשמלי בישראל.

קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

קורקינט חשמלי לכווולם

בקרב יותר מדי אנשים רווחת המחשבה כי קורקינט חשמלי הוא צעצוע לילדים ותו לא. מחשבה זאת היא כמובן שגויה מיסודה. כפי שתוכלו להיווכח בכל חנות קורקינטים שמכבדת את עצמה, ניתן למצוא קורקינטים מותאמים לכל סוגי האוכלוסייה: דגמי קורקינט חשמלי לילדים אך גם דגמי קורקינט למבוגרים, וכל מה שבאמצע.

CityRunner בהתאם מספקת היצע מגוון של קורקינטים חשמליים מכל הגדלים, הסוגים והמינים. כך כל אחד יכול למצוא את הכלי המתאים בעבורו עם העיצוב והפיצ'רים לפי ראות עיניו. משקל הכלי, משקל העמסה, אורך חיי סוללה וצבע הקורקינט הן רק חלק מהאופציות שסיטי ראנר משאירה לשיקול דעתו של הלקוח.

מתפשרים על המחיר, לא על האיכות

מה משותף לכל הדגמים הנמכרים אצל סיטי ראנר? כולם מהשורה הראשונה של הקורקינטים החשמליים, עם איכות שאינה מוטלת בספק. מה עוד משותף להם? כולם נמכרים במחירים סבירים בהחלט בהשוואה לשוק הקורקינטים, כלומר הכי תחרותיים שאפשר עבור הלקוח.

רכישת קורקינט היא לא הדבר הכי זול בעולם, אך כשלא מתפשרים על האיכות מדובר ברכישה חד פעמית עם חיי מדף מכובדים מאוד של כמה שנים טובות (גם עבור אלו ששוחקים את רחובות העיר בקורקינט שלהם). נוסף על כך ניתן למצוא אצל CityRuneer קורקינט חשמלי יד 2, כך שתקבלו כלי במחיר משומש, אך עדיין טוב ומתפקד כמעט כמו חדש.

הכי מהיר בעיר

עוד לא השתכנעתם לקנות קורקינט חשמלי אצל סיטי ראנר? אם התשובה חיובית, הפסקה הבאה מוקדשת לכם. קורקינט חשמלי הוא ללא ספק בין הכלים הנוחים המהירים והפרקטיים ביותר עבור ניידות עירונית. כשבוחרים קורקינט חשמלי חזק (כמו כל הדגמים אצל סיטי ראנר) ניתן לחצות את כל העיר בזמן סביר ובאפס מאמץ. גם אפס פקקים כמובן.

עניין נוסף שחשוב להדגיש הוא הפרקטיות העצומה של הקורקינט. קורקינט חשמלי מתקפל ולכן קל לשאת אותו ביד ולאפסן אותו בכל מקום. מעבר לכך ניתן למצוא דגמים רבים בצורה של קורקינט חשמלי עם כיסא, כך שגם במהלך הנסיעה ניתן להתרווח יחסית בנחת בלי הצורך לעמוד לזמן ממושך.

רק קורקינט, רק אצל CityRunner

לסיכום, אין ספק שקורקינט חשמלי הוא שדרוג רציני לחיים העירוניים. כל מי שעוד לא הצטייד בקורקינט לא יודע על מה הוא מוותר. ואם עדיין לא הצטיידתם (או גם אם כן ואתם מעוניינים לשדרג) סיטי ראנר היא האכסניה הכי טובה לקורקינטים חשמליים. עם מחירים תחרותיים והיצע מגוון מכל הסוגים והגדלים, סיטי ראנר היא המקום המתאים.