חברת אשדות טיולי סנפלינג ואתגר בישראל, בולטת בנוף האקסטרימי, בשל שלל ומגוון הפעילויות אותן היא מציעה ואשר מיועד לכל שכבת גיל, לקבוצות ומשפחות, לטיולי גיבוש או אירוע.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

החברה קושרת בקשר הדוק את מבחר המסלולים בכל הארץ, והשירותים הנוספים אותם היא מציעה, בתחום השיווק של הציוד הנדרש ואף בקורסים המכשירים את לקוחותיה, לביצוע הפעילויות בבטחון ובטיחות מקסימליים.

את כל אלה, ועוד היא מנגישה באתר החברה, המשקף ומהווה מראה לאופיה, מקצועיותה ורמת השירותיות שלה, והכל בהסברים ברורים ומפורטים, בגובה העיניים.

איתמר דרדריק, בעלי החברה, מוכר וידוע כמדריך מהמעלה הראשונה, מחבר מאמרים ומספר סיפורים המגלמים 30 שנות וותק ומעלה, בניסיונו כאיש שטח.

סיפורים המשתלבים באופן מופתי בהדרכותיו בשטח, במסלולים ובטיולים ואילו המשתתפים מטים אוזן קשבת ונפעמים ונרגשים ממה שנגלה לאוזנם אך זה עתה.

האתר אף מלווה בסרטונים שצולמו במסלולים בשטח, ומתעדים הרפתקאות, הסברים והדרכות.

הסנפלינג או מה שמוכר כגלישת מצוקים, הפך לפעילות תיירותית בעיקר בישראל,

שירותי החברה מעוגנים באחריות ביטוח צולבת, והחברה מקיימת הדרכה ע”י צוות מנוסה

ומאבטחת את הפעילות על כל היבטיה, לרבות הסבר מפורט על הציוד הנדרש ופתרונות לתקלות.

כל אלה, נגישים לכל, באתר החברה.

החברה תכננה ובדקה ומפעילה את שירותיה בכל אתר אתגרי מצפון ועד דרום, על פי בקשת המזמין ועל פי רשימת המסלולים, אשר עברו בחינה והתנסות בטרם אושרו.

כל אלה, ומתוך תודעת שירות גבוהה שהיא אבן דרך, ממקסמת החברה את הנאת המשתתפים ומאפשרת להם לחוות את החוויה באופן מיוחד, תוך ידיעה ברורה כי ישובו לצרוך את שירותי אשדות, בפעילויות ובמסלולים האחרים.

הריגוש הכרוך בפעילות גלישת מצוקים, הוא בעצם אדרנלין ברמות גבוהות, המשחררים אנדרופינים. אלה הם הכימיקלים במוח האחראים על המרץ ועל ההרגשה ולכן על המצב הרוח.

זוהי מעין תרופה להתמודדות בדיכאון, ומסייעת לבהירות הנפש, מיקוד, שליטה על מחשבות וריכוז, יחד עם זאת, קיימים סיכונים שיש להביא בחשבון וכדאי להיות מוכנים להם נפשית ומקצועית.

החברה מציעה קורס אתגרי במיוחד לכל המעוניין בביצוע פעילות סנפלינג באופן עצמאי. ומקצועי.

בקורס רוכש המשתתף, ידע ומידע גם לגבי מצבי קיצון, של התמודדויות עם תקלות ומצבים שונים וחריגים שעשויים לקרות במהלך הגלישה.

הקורס תורם במספר רמות, לתאומי גוף, חשיבה וכושר והוא אף מתאים גם לשכבת גיל הנעורים.

ניתן לקיים את הקוס במספר אופציות, כשכל אופציה מבטאת את רמת הגלישה אליה יגיע המשתתף בסופו של הקורס.

המינימום החיוני ההכרחי, לרמה התחלתית מקצועית, הינו שלושה ימי קורס.

המעוניינים ברישום לקורס, יעברו בחינה בנושא "קשרים" שהוא בבחינת חובה מינימלית בכדי להתקבל לקורס. נושא שניתן ללמוד גם באתר הבית של החברה.

הקורס מתוכנן  בקפידה ובלוח זמנים צפוף, כאשר ביום הראשון, החומר הנלמד יהיה בנושאים של חזרה על קשרים, היכרות עם הציוד, סוגי חבלים, תוקפם ואיכותם, תפיסת חבלים, טבעות ואמצעי חיכוך, מבנה הטבעת, סוגי תפיסת חבלים, סוגי טבעות, מזיקים לטבעות, אמצעי חיכוך, פסילת טבעות, סוגי עגינות, חלוקת משקלים וזוויות, הכנות לגלישה וזריקת חבל, בניית עמדה מתודית ובניית עמדה מעשית.

ביום השני, החומר הנלמד יהיה בנושאים של תרגול קשרים, בניית עמדה מעשית והפעלתה, יסודות הגלישה, שימוש בשמינית, נעילת שמינית במגוון גלישות, יסודות האבטחה, עמדת מאבטח, מיקום עמדת מאבטח, שיטות לאבטחה, שינוי כיוון אבטחה, עמדה צפה, בניית עמדה צפה ותרגולה בתקלת גלישה וגלישה עם תיק.

ביום האחרון יילמדו הנושאים הבאים:  תרגול קשרים, גלישה עם תיק, גלישה עם גולש נוסף, מעבר מגלישה לטיפוס וההיפך, מעבר קשר וגולש אחרון.

גם בנושאים אלה, ישנם סרטוני הדרכה מקצועיים באתר הבית של החברה.

החברה הגדילה לעשות, ובנתה חנות וירטואלית באתר הבית, באופן שתוכל לשווק את הציוד הנדרש לפעילות אקסטרים בביטחה ובה בעת, שציוד זה יהיה נגיש וזמין לכל דורש, המעוניין בפעילויות אקסטרים ומתעניין בהם, וזו הסיבה שהגיע לאתר מלכלתחילה, וזכה לקבל את שני השירותים באחת.

בחנות החברה, תוכל לרכוש, מנעלי הליכה וטיפוס וכלה בציוד לעבודה בגובה, עד אחרון החבלים, החוטים והרצועות.

לכל שאלה ועניין, ניתן ליצור קשר טלפוני ואף להיעזר בצ'אט אונליין.

הציוד אותו מוכרת ומשווקת החברה, הינו ציוד איכותי בעל תו תקן מהמחמירים בעולם.

לצוות המיומן, יש את הניסיון מהשטח בהבנת האיכויות הנדרשות וצרכי המטיילים.

הציוד עובר מבחני שטח קשים ביותר ואיכותם מוכחת. מוצרי הדגל של החברה, הם חבלים, שכן חשיבותם והצורך באיכותם ברורה ולכן החברה שמה דגש על בלאי החבלים כתנאי בסיסי באיכותם.

החברה מבטיחה ללקוחותיה תמורה מלאה ואחריות, מעבר לייעו שניתן בחיוך ובמאור פנים.

מעת לעת, תוכלו למצוא מבצעים מיוחדים ללקוחות באתר. המבצעים מותנים בגמר המלאי או בכפוף לתנאי החברה.

תוכלו להצטרף למועדון הלקוחות ולהתעדכן במבצעים החדשים.

חברת אשדות, הינה ארגון מהמובילים בארץ, ולכן מהווה מדריך סנפלינג מקצועי, ומורשה בציוד איכותי, אז על מנת לצאת לחוויית סנפלינג, נדרש ציוד מקצועי ובטיחותי מתאים וכדאי לבצע השוואת מחירי הציוד, בתנאי שהם נמדדים גם באותה איכות ומאותם ייצרנים.

לצורך העיניין, מה שצריך על מנת לגלוש בבטיחות הם:

  • חבלים – תקניים וייעודיים לסנפלינג. מתבצע באמצעות שני חבלים, כאשר האחד משמש את הגולש ואילו השני נמצא בידי המאבטח לבלימה בעת הצורך.
  • קסדה – ייעודית.
  • נעלי הרים וטיפוס – נעליים גבוהות נגד החלקה.
  • אמצעי חיכוך – תקניים ואיכותיים מאוד, שכן משמשים לאבטחה ושליטה בקצה הירידה ובתהליך הטיפוס.
  • גלגלות – בכוחם להציל חיים, הן משמשות ליציבות הירידה ומהוות מנוף לטיפוס.
  • רתמות – תפקידן לאחוז במטפס באזור החלציים והירכיים ומעגנות אותו לחבר ולציוד הטיפוס. איכותן חשובה ביותר.
  • רצועות – מאפשרות מניפולציה ויכולת קשירה, המאפשרים טיפוס בטוח ויציבות. טבעות – מאפשרות קשירת חבלים ורצועות לריתמה.
  • יש לתת את הדעת על סיכונים אפשריים ופגיעות, ולכן יש להשתמש בציוד מקצועי ובטיחותי

ולמזער כל אפשרות כזו.

הגלישה מתבצעת מלמעלה כלפי מטה ואין התנגדות לכח המשיכה. כל מה שצריך זה פשוט לרכב על החבל.

החבלים הנחוצים הם חבלים סטאטיים ופחות אלסטיים. יש צורך לעשות שימוש בטבעות

המחוברות ברצועות לריתמה.

ההמלצות הן להתאבזר בשני חברים באורך 10 מטר לפחות כל אחד, 10 טבעות ו-3 אמצעי חיכוך. בנוסף, יש להצטייד ברתמות, קסדה, 4 רצועות סלינג, 4 פורסיקים באורכים שונים ובגלגלת.

בגלישה, מקובל להשתמש במערכת כפולה. דהיינו, שני חבלים, האחד לגלישה והשני לאבטחה,

שתי עגינות, האחד גולש והשני מאבטח.

קיים עוד הרבה ציוד שחיוני לרכשו, אבל לא פחות חשוב זה להצטייד בהדרכה מקצועית ואיכותית וניסיון מהשטח, ולכן, חברת אשדות, היא הכתובת לכל גולש סנפלינג, מתחיל או מקצועי.