לא מצליחים להכריח את הילדים להתנתק מהמסכים ולשחק קצת בחצר? מהיום אין תירוצים. עם פינות ספורט מרהיבות וצבעוניות העשויות מעץ מלא הילדים שלכם רק יחכו לחזור הבית כדי לטפס, להתנדנד ולחזר את השרירים שלהם. אז אם אתם מחפשים להעניק מתנה נהדרת לכבוד יום ההולדת ולהפתיע את כולם, פינת ספורט צבעונית אחת תעשה את העבודה

כלים

 

 מדוע כדאי לכם להכניס פינות ספורט צבעוניות לבית ולחצר?

בעולם המודרני שלנו לנו כמבוגרים לא קל להיכנס לשגרה ספורטיבית. אנו עסוקים כל היום במשרד וחוזרים הביתה כשאנו עייפים, ומתרווחים על הספה מול הטלוויזיה. ובכן, איננו מהווים דוגמה טובה לילדים, שבעצמם מעדיפים לא להתאמץ ולרבוץ מול הטלוויזיה יחד אתנו. הפתרון במקרה זה הוא להביא את הספורט אלינו. פינות ספורט צבעוניות מעץ מלא לחצר או אפילו לבית יעשו את העבודה. אלה כמה מבין הסיבות הבולטות להכניס את הפינות האלה לבית שלנו:

גורמות לבצע יותר פעילות גופנית – כשיש לכם מתקן של סולמות, חבלים, טבעות ומגלשות בבית אין יותר תירוצים. בגשם או בחום הילדים יכולים לטפס על המתקנים ולפתח את השרירים הקטנים שלהם. עשויות מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה – עץ מלא הוא חומר ידידותי לסביבה, בלתי רעיל ובטוח להתקנה בבית ובחצר ולשימושם של הילדים. על כן, לא צריך לחשוש שהילדים מטפסים על מתקנים מעץ מלא או מבלים על גביהם במשך שעות. מפתחים את הדמיון – מעבר לפיתוח השרירים והעיסוק בפעילות גופנית, מתקני הספורט מפתחים את היכולת של הילדים לדמיין ולחלום. מבחינתם זה לא רק מתקן ספורט, אלא ספינה טובעת שצריך להציל או אולי מטוס שעליו אפשר לעלות ולטוס לכל מקום שרוצים. פינות שמשתלבות עם כל עיצוב – פינות הספורט הן קומפקטיות ומשתלבות עם כל עיצוב שרק תרצו. מתאימות לכל גיל – פינות ספורט מעוצבות ואיכותיות מתאימות לגילאים שונים. יש פונות טיפוס המתאימות יותר לילדים בגיל בית ספר, ואחרות אפילו מותאמות לפעוטות. ישנן גם פינות שאפשר לפתוח עבור המבוגרים. כך שכל בני המשפחה תעסוק בפעילות גופנית.

לסיכום, ראינו את כל היתרונות של פינות הספורט. אם גם אתם רוצים לפתח את הילדים, כדאי לכם להתקין פינה מעוצבת וצבעונית בחצר או בבית.