רוצים לשלוט בכל פעולה ופעולה שאותה מבצעת הניסאן החדשה שלכם? בעידן שבו רכבי הניסאן נתונים לחסדי המחשב כל מה שנשאר זה לאתר מוסך מורשה, שאוחז במוניטין, טכנולוגיה מתקדמת וצוות מקצועי מסביר פנים.

תמונה: מרכז שירות דור 18
תמונה: מרכז שירות דור 18

אז אם כל מה שאתם צריכים זה מרכז שירות מוביל ויעיל שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר אולי כדאי לכם להכיר את מרכזי השירות של דור 18 – נותני השירות שיספקו לכם את כל האפשרויות ויתחזקו את הניסאן שלכם בכמה צעדים פשוטים ששווה להכיר!

מרכז שירות דור 18 – בואו להכיר אותנו בשיחת היכרות קרובה.

טכנולוגיה אוטונומית נולדה ואיתה אין ספור תוכנות ומערכות שיכולות לשלוט גם על הניסאן שלכם ברמה ללא פשרות – בהבטחה!

יש לכם ניסאן חדשה? הכירו את דודו לוי מפתח תקווה, מקים ומייסד מרכז השירות דור 18, המרכז שיכול לספק מטובי הטיפולים בתנאי בוטיק ולצד דרישות יבואן בלבד.

" רכב זו קנייה לטווח הארוך" מציין דודו לוי. " לכן כשקונים ניסאן ורוצים ליהנות מביצועיה, חשוב להיתמך על ידי גורמי מקצוע עם ידע וניסיון""

.מסתמן כי דודי לוי העוסק בתחום זה שלושה עשורים מבין על מה הוא מדבר ונוכח התחום שמביא היצע לא קטן, הוא עדיין שומר על מקומו ומחזק 3 פרמטרים המבוססים על אמינות, מחיר ומקצועיות ללא פשרות.

"אצלינו במרכז שירות מבינים היטב את החשיבות של כל פרט ופרט" אומר דודי ומוסיף, עד כמה חשוב להשקיע בעובדים ולוודא כי הם מכירים את כל השיטות ומסונכרנים עם כל דרישות המערכת.

מועד שלב הטיפולים מרכיב בתוכו לא מעט היסוסים היות שרובם חושבים שכל מוסך מורשה ניסן יקר יותר. "זו טעות לחשוב כך" טוען דודי לוי ומחזיק כאן בדעה כי הכול עניין של רווח או הפסד לטווח הארוך:

" כשאני מדבר על מוסך מורשה ניסאן, אני מדבר רק על טיפולים מקצועיים לצד דרישות יבואן ובסופו של דבר אני יודע בוודאות לומר כי הטיפול במוסך מורשה יקטן את כמות התקלות ובו זמנית גם את הביקורים שלכם במוסך".

מרכז השירות של דור 18 יאפשר לכל לקוח להפיק את המירב מהניסאן שלו וכן להשיג את הביצועים הטובים והבטוחים ביותר עם מינימום תיקונים ומינימום מפגשים חוזרים שבמצטבר יעלו לא מעט.

הגעתם למרכז שירות דור 18 – הגעתם למקום הנכון!

"חשוב לי שהלקוחות שלי ירגישו בנוח, חשוב לי לספק להם תחושת ביטחון ומכאן כשהם מגיעים עם תקלה למרכז השירות כבר מהפעם הראשונה הם מרגישים שהפקידו את הרכב במקום הנכון" אומר דוד ולוקח אותנו לסיור במרכז השירות עצמו.

"בשלב הראשוני אנו מקבלים את הרכב, מייצרים את הרישום הראשוני ומשם הוא עובר ישירות לסקירה דרך מערכות הדיאגנוסטיקה.

בהתאם לתוצאות שיתקבלו לאחר סקירת כל התקלות ובהתאם לצרכים יועבר הניסאן  את מסלול השדרוג החל במחלקת הפחחות, מיזוג האוויר, החשמל וכל שאר הממצאים המצריכים טיפול.

מה לדעתך הופך מוסך מורשה טוב למצוין?

"במרכז השירות שלנו הכול נעשה בנחת ועל פי נוחיות הלקוח" מסביר דודי לוי ומציין כי אם הרכב לא מתוקן באופן מידי הוא מציע רכב חילופי או הסעה מטעם מרכז השירות עבור דורש השירות.

מרכז דור 18, מרכז המשתרע על יותר מ1600 מ"ר ומביא את הבשורה האירופאית החדשנית ביותר למוסך איכותי, חדיש ובעיקר אחד כזה שמתייחס לכל לקוח ולקוח כאל בן משפחה!

יש ברשותכם ניסאן ואתם מחפשים מוסך מורשה? בזה הרגע מצאתם!