מחפשים קורס אונליין איכותי ללימוד אנגלית? רוצים שהילד שלכם ישפר את האנגלית שלו מהבית?

כלים

לימוד אנגלית לילדים מומלץ היום ללמוד באחד מבתי הספר המקוונים הגדולים והמובילים בעולם – בית הספר לאנגלית NovaKid! אנחנו בבית הספר לאנגלית NovaKid פועלים בשיטות המתקדמות ביותר היום ללימוד אנגלית והוא משתמש בשיעורים מקוונים של 25 דקות סך הכל המאפשרים לילד שלכם ריכוז מלא לאורך כל תהליך הלמידה. השיעורים מבוססים על משחק ומתאימים לגילאי 4 עד 12.

לימוד אנגלית עם המורים הטובים ביותר!

על מנת שהילד או הילדה שלכם יוכלו לשפר את האנגלית שלהם במהירות ובנוחות, אנחנו בבית הספר לאנגלית NovaKid מציעים לכם שיעורים ללימודי אנגלית לילדים עם המורים הטובים ביותר המלמדים מאות שעות בחודש תלמידים מכל העולם. המורים שלנו משתמשים באנגלית לאורך כל השיעור ומספקים לילד שלכם אווירת לימודים טובה יותר, כאשר האנגלית נשמעת לאורך כל השיעור. בנוסף לכך, לימודי אנגלית לילדים באתר שלנו בנויים ממצגות אינטראקטביות המותאמות במיוחד לילדים בגילאים שונים החל מגיל 4 ועד גיל 12 כאמור.

לימוד אנגלית אונליין לילדים בצורה קלה ונוחה!

אם הילדים שלכם נמצאים מול מסכי הטלוויזיה או המחשב שעות רבות בכל יום, כדאי שהם ינצלו את השעות הללו לשיפור השפה האנגלית שלהם. לימוד אנגלית לילדים בבית בשיטות NovaKid היא היעילה ביותר והיא מתבצעת בצורה כיפית, נעימה ובשיטות משחק אשר פותחו על ידי הצוות המורים המקצועי שלנו בבית הספר לאנגלית NovaKid. אם החלטתם על לימוד אנגלית לילדים בבית, מומלץ לכם לבחור בשיטה נוחה, כיפית וקלה אשר תעניק לילד או לילדה שלכם הנאה מלאה לאורך כל תהליך הלימוד.

המחיר המשתלם ביותר ללימוד שיעורי השפה האנגלית

המחירים הטובים ביותר ללימוד מקצועי באנגלית תוכלו למצוא אצלנו, כאשר כל השיעורים שלנו מתבצעים און ליין כאן באתר. אנחנו בבית הספר לאנגלית NovaKid חוסכים לכם זמן וכסף ומאפשרים לילדים שלכם ללמוד בכל שעה ובכל זמן המתאים להם ביותר והכל דרך המחשב בצורה קלה ונוחה עבור הילדים שלכם.

לימוד מדורג באנגלית על פי שלבים מהבסיסי למתקדם

אנחנו בבית הספר לאנגלית NovaKid מאמינים כי לימוד השפה האנגלית צריך להתבצע בצורה מדורגת. ההתקדמות של הלימוד מתחיל מהבסיס ועולה בשלבים מדורגים ובנויים בהתאם ליכולת ולגיל של הילד שלכם. מכיוון שהלימוד מתבצע און ליין, תמיד ניתן לחזור לשיעורים קודמים ולהתקדם בצורה איטית עד להפנמת החומר הנלמד אצל הילד או הילדה שלכם. אנחנו פיתחנו את השיעורים שלנו לאחר מחקר מעמיק על מנת לוודא כי החומר הנלמד מותאם לגיל הילד שלכם.

איך מצטרפים לשיעורי האנגלית של NovaKid?

קיבלתם החלטה להצטרף לשיעורי אנגלית לילדים של בית הספר שלנו? עשיתם החלטה נכונה! אנחנו בבית הספר לאנגלית NovaKid מציעים לכם שיעורי אנגלית לילדים המלמדים מאות ילדים בכל שבוע ממדינות רבות בעולם. ההצטרפות מתבצעת דרך האתר בצורה קלה ונוחה וניתן אף להצטרף לשיעור ניסיון חינם אשר יעניק לילד או לילדה שלכם את חווית הלמידה הייחודית של בית הספר המקוון שלנו. בית הספר המקוון שלנו נחשב לאחד מבתי הספר לאנגלית הטובים ביותר עם מגוון רחב של שיעורים אינטארקטיביים הבנויים ממשחקים כיפים לילדים.

הרשמה לשיעור ניסיון חינם של Novakid

בכדי שהילד או הילדה שלכם יוכלו להתנסות באנגלית אונליין לילדים של בית הספר שלנו, אנחנו בבית הספר לאנגלית NovaKid ממליצים לכם לצרף אותו או אותה לשיעור ניסיון חינם! שיעור הניסיון יאפשר לו להכיר את שיטת הלימוד שלנו וללמוד באילו משחקים אנחנו משתמשים בכל שיעורי אנגלית אונליין לילדים. ההרשמה לשיעור ניסיון חינם מתבצעת בצורה קלה ביותר בקישור כאן >> ואתם מוזמנים להצטרף אלינו דרך הטלפון הנייד, המחשב, או הטאבלט שלכם 24/7 בכל שעה הנוחה לכם.

לימוד אנגלית לילדים בבית הספר המוביל בעולם!

השפה האנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם והיא מהווה בסיס חשוב למספר גדול של תחומה תעסוקה בישראל. אם אתם רוצים להעניק לילד או לילדה שלכם כלים מקצועיים ללימוד אנגלית לילדים, אנחנו בבית הספר לאנגלית NovaKid הכתובת שלכם! כנסו עכשיו לקישור להצטרפות לשיעור ניסיון חינם, או צרו איתנו קשר ישירות דרך מספר הטלפון המופיע באתר. אנחנו נשמח לעזור לכם לקדם את הילדים שלכם ללימוד אנגלית ברמה הגבוהה ביותר.