עם פתיחתה של שנת 2022 הבאה עלינו לטובה, שווה להכיר כמה ממשחקי הרשת הטובים ביותר והעדכניים ביותר. חלק מהכותרים שנציג הם באופן טבעי המשכים או גרסאות משפרות בפרנצייז ידועים.

כלים
לוטו אונליין
לוטו אונליין

 

הטוב ביותר בכדורגל ברשת

כדורגל הוא ככל הנראה המשחק הספורטיבי האהוד והפופולרי ביותר בעולם. אם נבקש מכם לנחש מהי סדרת משחקי הכדורגל אונליין הפופולרית ביותר מזה שנים, סביר להניח שהתשובה תהיה פה אחד – פיפ"ה (FIFA). ולא צריך להמר על לוטו אונליין כדי שגם הכותר הנוכחי בסדרה יהפוך ללהיט מרגע השקתו. הנסיינים הראשונים שקיבלו לידיים את פיפה 22 מדווחים על שיפור בחוויית המשחק, תוספת אפשרויות אונליין וגרפיקה נהדרת כרגיל. חווית המשחק קרובה מאוד לצפייה במשחק כדורגל מצולם ורגיל לכל דבר ואפילו הטקטיקה של הקבוצות כקבוצות ושל השחקנים הבודדים תורמת לריאליות ולאותנטיות.

משחק מלחמה גדול בחינם

אם אתם בקטע של משחקי מלחמה ולא תתנגדו למשחק אולניין בחינם, קבלו את הדבר החם ביותר כרגע. קוראים לו CALL OF DUTY – WAR ZONE. גם כאן מדובר על תוספת לסדרת משחקים וותיקה, אך החידוש העיקרי הוא בגזרת המחיר. מדובר במשחק חינמי לגמרי, למרות שהתמורה נותנת את כל מה שהיינו מצפים ממשחק שנמכר בכסף מלא. מדובר במשחק בסגנון קרבות הישרדות, כאשר כל שחקן שמצטרף למשחק צריך לנצח את השחקנים האחרים אך ניתן להצטרף לקבוצה בברית משותפת. בשונה ממשחקי לחימה דומים, שחקן שמחוסל מוצא את עצמו בלחימה מול מפסיד אחר, במוד של אחד על אחד. מי שמנצח, חוזר למפת המשחק הרגילה כאילו לא הפסיד. השני יכול להתחיל סבב מחדש. היתרון של המשחק טמון באקשן ללא הפסקה, בחוויה ריאליסטית ועשירת נשקים ופיצוצים. אפשרות מעולה לחובבי הז'אנר.

הקיפוד המפורסם חוזר

סוניק, אחד האייקונים הוותיקים והטובים שגם זכה בעבר לסרט לייב אקשן באורך מלא, חוזר אלינו ב-2022. המשחק הקלאסי של סוני, המציג את הקיפוד התזזיתי, צפוי לעלות בכל הפלטפורמות המובילות. כך למשל באקס בוקס, פלייסטיישן, במחשב האישי ועוד. אולם החידוש הפעם הוא שהמשחק יתקיים עם מפות מפורטות בעולם רחב ועם נוף מרהיב עין. סביר להניח שהילדים שלא גדלו עליו ישמחו להכיר וגם המבוגרים ייהנו מהגרפיקה אך גם מהערך הנוסטלגי.

סדרת מלחמה מנצחת

השנה צפוי להגיע בקרוב גם משחק הלחימה הרפתקאות החדש מסדרת GOD OF WAR. הנסיינים שנחשפו למשחק מספרים על שילוב בין לחימה ואקשן לבין גרפיקה מדהימה, הרבה מעבר למקובל. ניכר כי המפחתים השקיעו בבניית סיפור רקע ועלילה מהודקים.

מי שאוהב את האקשן שלו על גלגלים, יוכל לפגוש בקרוב את החדש מסדרת המרוצים Gran Turismo . המשחק השביעי בסדרה גם הוא סימולטור נהיגה משוכלל, עם שלל אפשרויות ומצבי משחק לבחירת השחקנים. בשלב זה המשחק יצטרף לפליסטיישן והכוונה היא לשפר את השליטה במשחק באמצעות השלט.