ביט היא אחת מהחברות המובילות בישראל המציעות העברת תשלומים. החברה מציעה אפליקציה מתקדמת המאפשרת העברת כסף בין אנשים בצורה פשוטה וקלה. לא מעט אנשים משתמשים בשירותי החברה על מנת להעביר תשלומים בפשטות.

 

החברה עצמה היא חברה שנמצאת תחת בנק הפועלים, אך עליכם להתייחס אליה בתור חברה נפרדת. כלומר שירות לקוחות ביט הוא אינו שירות הלקוחות של בנק הפועלים. מוטב כי תבינו את ההבדל הזה כאשר אתם יוצרים קשר עם החברה. באתר שירות בקליק תוכלו למצוא את כל הדרכים ליצור קשר עם חברת ביט. כך שאם יש לכם בעיה או שאלה, יהיה לכם מיד אל מי לפנות בנידון.

מתי כדאי לפנות לשירות הלקוחות?

במקרה שבו אתם משתמשים באפליקציה עצמה, אתם מוגדרים כלקוחות ביט. המשמעות היא שאם תהיה לכם בעיה עם השימוש באפליקציה, תצטרכו לפנות אל שירות הלקוחות. שם הנציגים ינסו לסייע לכם על מנת לפתור בעיות וכמובן לענות על שאלות שמטרידות אתכם. זה המקום שאמור להפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה ברורים. כאשר המטרה היא שתוכלו להמשיך להעביר כספים לאנשים שונים בצורה הכי פשוטה שיש. אם לא תצליחו להשתמש באפליקציה, ניתן להגיד כי היא לא עושה את העבודה שלה. זה בדיוק מה שמוקד שירות הלקוחות מנסה לפתור על מנת להנגיש את האפשרות הזאת.

כמה עולה לדבר עם שירות הלקוחות?

חשוב להדגיש כי ברוב המקרים השיחה עם שירות לקוחות ביט הוא בחינם לחלוטין. האתר שירות בקליק לא גוזר קופון על המידע שאותו הוא מספק לגולשים. כל המידע שאתם מוצאים באתר הוא חינמי לחלוטין. יתרה מכך, החברה עצמה גם לא גובה כסף על שיחה עם שירות הלקוחות שלה. מוקד שירות הלקוחות פועל מסביב לשעון על מנת שתוכלו לקבל מענה לכל שאלה ולכל בעיה. זה חלק קטן מתוך מכלול של שירותים שאותם החברה מספקת לכם בתור לקוחות שלה. הרי כאשר אתם משתמשים בשירות כזה או אחר, החברה מקבלת על כל את העמלה שלה.

מדוע כדאי להיעזר באתר שירות בקליק?

יצא לכם ללכת לאיבוד מרוב כל האפשרויות ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביט? אתר שירות בקליק שם לו למטרה להנגיש את כל המידע תחת קורת גג אחת. כלומר באתר עצמו תוכלו למצוא את כל הדרכים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות. בין אם תעדיפו לעשות זאת דרך הטלפון או דרך כל פלטפורמה אחרת שנראית לכם. למזלכם כיום מרחב האפשרויות שעומד לרשותכם הוא לא נגמר. תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו הכוח בידיים שלכם. אתם יכולים להחליט באיזה אופן יהיה לכם הכי אידיאלי לדבר עם שירות הלקוחות. אתר שירות בקליק דואג לרכז את כל המידע על מנת להקל עליכם. פתאום תוכלו להבין כי לדבר עם מוקד שירות הלקוחות זוהי לא משימה בלתי אפשרית.