בזמן האחרון מרגיש לך שמשהו לא כשורה; השרירים כואבים יותר, העייפות מוגברת ולטפס כמה מדרגות זה ממש מאתגר. אולי הגיע הזמן להיכנס לכושר, ואין ספק שזה מפחיד. יצא לך להגיע לכמה חדרי כושר והבנת שזה ממש לא בשבילך, מה האופציות אם כן? אימונים אישיים כמובן! למרבה המזל, גם כאן יש לא מעט אופציות כך שמתוך מגוון רחב של סוגי אימונים ניתן לבחור את זה שהכי מדבר אליך.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

אימונים אישיים שמתאימים לכל אחד ואחת

  • אימונים אישיים ליחידים – לא כולם מעוניינים להגיע לחדר הכושר או להתאמן בקבוצה קטנה עם מתאמנים שהוא לא מכיר. לכן, קיימת האופציה הזו של אימון אחד על אחד – בסטודיו פרטי, בחוץ או אפילו בבית המתאמן\ת, כאשר המאמן יגיע עד אליך עם כל הציוד הנדרש. ביננו? יש משהו הרבה יותר מרגיע ונעים בלהתאמן בסביבה מוכרת.
  • אימון לזוגות או לקבוצות ממש קטנות – מצד שני, אימון אישי עלול להיות מעט יקר ועם כל היתרונות, לא כולם יכולים להרשות זאת לעצמם. למרבה המזל, קיימת אופציה של אימון אישי לזוגות או לקבוצות ממש קטנות. כלומר, ממש קטנות! של 3-5 מתאמנים גג. המשמעות היא שתוכלו לבחור להתאמן עם בן או בת הזוג, חברה טובה או עם החבר'ה שהכי קרובים אליך, בתקווה שיזרמו על זה כמובן.
  • פילאטיס – הרמת משקולות ו-TRX הם הנפלאים אבל לא מדברים לכולם. הפילאטיס לעומת זאת, זה סיפור אחר; זהו עולם של רוגע ושלווה, המאפשר לכל אחד ואחת לחקור טווחי תנועה, לעבוד לאט אך יעיל ולהשיג תוצאות בדרך קצת אחרת. זו הזדמנות לחזק את הגוף ולהתנתק למשך שעה שלמה של התמקדות באני ובעצמי.
  • גם לגיל השלישי – אף פעם לא מאוחר מידי להתחיל להתאמן, ואת זה חייבים לזכור. אם ברצונך להיכנס לכושר, להזכיר לשרירים את תפקידם ולחזק שרירים אחרים שנחלשו עם השנים, זוהי ההזדמנות לעשות זאת. גם כאן ישנה אפשרות לאימונים אחד על אחד, או לגרור את החבר'ה לזמן איכות איכותי במיוחד.
  • אימונים אישיים לאחר לידה – הגוף הנשי עובר תהליכים כל כך מדהימים ומיוחדים של היריון ולידה, שמשאירים את הגוף לעתים חלש וזקוק להתאוששות. אל דאגה, עם מעט עבודה והתמדה בתוכנית שמתאימה למה שאת צריכה, אפשר יהיה לחזק את הגוף והשרירים שנחלשו במסגרת התהליך.

איזה כיף שבחרת בנו!

בסופו של דבר, אימונים אישיים נועדו כדי לעשות לנו טוב, הם דרך מדהימה לאפשר גם למי שמוצא עצמו חרד מחדר הכושר ומקבוצות הכושר הגדולות, להיחשף לעולמות הכושר בדרך ידידותית שמתאימה הרבה יותר לצרכים שלו. כעת, כשתחפשו מאמן כושר אישי ברמת גן או בכל מקום אחר בארץ, תדעו גם בדיוק מה לבקש מבחינת סוג האימונים, ולהתאים את התוכנית אליכם ולצרכים שלכם.