אתם זוג טרי לפני חתונה והחלטתם שאת האירוע הבלתי נשכח שלכם את רוצים לערוך בגן אירועים.

אך כאן העבודה לא נגמרת, קיימים אינספור גני אירועים בארץ וכל אחד מהם הוא בעל סגנון שונה ומציע דברים שונים.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר קריטריונים עליהם אנו ממליצים לכם לעבור לפני שאתם מחליטים באיזה גן אירועים תערכו את החתונה שלכם.

כלים

 

המבנה של גן האירועים

כל גני האירועים מעוצבים בצורה שונה אחד מהשני. בגני אירועים מסוימים טקס החופה נערך בחוץ ושאר האירוע מתנהל בתוך אולם מקורה, קיימים גני אירועים בהם כל האירוע נערך בחוץ ועוד. לכל גן אירועים היתרונות והחסרונות שלו. לכן, לפני שאתם בוחרים מקום אשר יארח את האירוע שלכם יש לקחת בחשבון את מבנה הגן ולהחליט האם מבנה הגן והעיצוב שלו תואמים את הדרישות שלכם ואת אופי האירוע שאתם מתכננים.

מיקומו של גן האירועים

מיקומו של גן האירועים הוא נושא חשוב מאוד בתהליך בחירת המקום בו תיערך חתונתכם. זוגות מסוימים בוחרים במיקום  קרוב לאזור המגורים שלהם, זוגות אחרים בוחרים במיקום הקרוב ביותר לרוב המוזמנים שלהם ויש זוגות שבוחרים במיקום מיוחד כמו למשל גן אירועים הנמצא בתוך יער או על חוף הים.

מיקומו של גן האירועים מצמצם את האפשרויות לכן אנו ממליצים לכם להיות גמישים בנושא זה. למשל, אם תחפשו גני אירועים במרכז המבחר יהיה גדול אך אם תחפשו גני אירועים הממוקמים על חוף הים אפשרויות הבחירה שלכם יצטמצמו באופן משמעותי.

כמות האורחים אותה יכול להכיל גן האירועים

חשוב שתהיה התאמה בין גודלו של גן האירועים לבין כמות המוזמנים לחתונה כך שלא יצא מצב בו האירוע יהיה ריק מידי או צפוף מידי. אנו ממליצים לכם לבחור בגן אירועים בעל קיבולת מקסימלית הגדולה יותר ב 50 אנשים מכמות המוזמנים שלכם.

עלות המקום והשירותים הנלווים

עלותו של גן האירועים ושל שאר השירותים הנלווים אותם הוא מציע משפיעה בצורה משמעותית על ההחלטה באיזה גן אירועים תערך החתונה. העלות של השכרת גן אירועים נקבעת לפי מחיר לאורח. אנו ממליצים לכם להחליט מראש על תקציב החתונה ולבחור גן אירועים שאינו חורג מהתקציב שקבעתם כדי שתוכלו להשאיר תקציב לעלויות נוספות אשר יכולות להפתיע אותכם.

לסיכום, ההחלטה על גן האירועים בו תערכו את חתונתכם היא החלטה חשובה ויש להתייחס אליה בכובד ראש, אנו מקווים כי מאמר זה עזר לכם בקבלת החלטה זו.