אח, איטליה, איטליה, הריחות, המרקמים, הרומנטיקה! מדהים לחשוב כמה מנות קלאסיות שכולנו אוהבים מגיעות מארץ המגף. יש סיבה טובה לכך שישראלים רבים כל כך הולכים שבי אחר המטבח האיטלקי. בהרבה מובנים, הטעמים הים תיכוניים, עם שמן הזית הטוב, העגבניות הבשלות וטכניקות הבישול הייחודיות, דומים מאוד לסגנונות הבישול שגדלנו עליהם. כשהמנות האיטלקיות מטופלות נכון, בידיים מיומנות ועם חומרי גלם איכותיים, מדובר בחוויה מענגת ובלתי נשכחת. אם גם עבורך ארוחה איטלקית טובה היא שיא כל השאיפות, למה לא להביא את כל הטוב הזה עד לבית הפרטי שלך? עכשיו, קל מאי פעם להציע לאורחים באירוע הבא שלך קצת מהקסם הים תיכוני של המטבח האיטלקי.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

להרחיב את האופקים הקולינריים בלי לעזוב את הבית

המטבח האיטלקי הפופולרי הוא מוגבל למדי. עם זאת, ככל שנעמיק להכיר את המנות השונות הרווחות במחוזות השונים של איטליה, נגלה עולמות שלמים ומרגשים. מניוקי רומנה המיוצר מסולת ועד לארנצ'יני – כדורי ריזוטו מטוגנים וממולאים בגבינות, מצפונה עד דרומה של איטליה יש המון מה לגלות ולחשוף יחד. אם גם עבורך פיצות וספגטי מיצו את עצמם, זה הזמן להכיר מקרוב את אחד מהמטבחים המגוונים, הייחודיים והמנחמים ביותר באירופה. כשלרשותך עומד שף איטלקי עד הבית שדואג לכל הנדרש ומתאים את עצמו לצרכים הייחודיים שלך, רק השמיים הם הגבול. מגוון רחב של מנות איטלקיות ייחודיות זמין לך, בתפריט מותאם אישית שישאיר טעם ייחודי זמן רב לאחר מכן בקרב האורחים שלך.

משהו טוב בשביל כל אחד

לעתים קרובות, האתגר הגדול ביותר שעומד בפנינו כשאנו רוצים לחוות טעמים חדשים הוא המגבלות וההעדפות שלנו כשזה מגיע לאוכל. חלקנו עשויים להיות אלרגיים לגלוטן ולחוש מופסדים כשמאפה מפתה מגיע לשולחן. אחרים מוגבלים על ידי שיקולי כשרות או מטעמים אידיאולוגיים כמו צמחונות וטבעונות. היתרון המרכזי כשאנו עובדים עם שף פרטי הוא שהצרכים שלנו הם בעלי החשיבות העליונה ביותר. ההעדפות שלך ושל האורחים שלך הם שיקבעו את אופי הערב כולו. השף והצוות כאן כדי להבטיח שתהיה לך החוויה הנעימה והמפנקת ביותר.

בין אם נדרשות מנות איטלקיות ללא מוצרים מן החי עם מגוון פתרונות יצירתיים, טריים וללא תחליפים מעובדים, בסטנדרטים של כשרות לפי בחירתך ואפילו מנות ללא גלוטן, אנו כאן כדי לתכנן יחד איתך תפריט שנועד במיוחד עבור החך, הלב ואורח החיים שלך.

סיבוב באיטליה בסלון הביתי

לכל דבר יש מקום ויש זמן. גם אם המטבח הוא המגרש הביתי שלך ותמיד אהבת לפנק את האורחים שלך באוכל מקורי ואיכותי, לפעמים מה שבאמת מתחשק, זה רגע של שקט ובילוי עם הקרובים שלך. במקום להעביר עוד יום מפרך ומתיש במטבח, ללמוד מתכונים ולעבור תהליכי ניסוי וטעיה כשהאורחים כבר בדרך, שף מקצועי בעל שנים של ניסיון סוגר עבורך את כל הפינות. מקניית חומרי גלם טריים ובאיכות הגבוהה ביותר ועד להכנה בסטנדרטים של מטבח עילית, צוות מקצועי מבצע במטבח שלך את כל המשימות והופך את חלל האירוח שלך למסעדת שף מקצועית. בסוף הערב, המטבח שלך יישאר מצוחצח. למידע נוסף, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר.