רבים לא יודעים את הסיבה למה נעלי גורדן הפכו להיות הנעליים הכי אופנתיות ניתן לראות רבים שרוכשים את הנעליים למרות מחירן הגבוה יחסית . בניגוד לנעלי ס]פורט אחרות שמתאימות לגברים בעיקר הנעליים האלו מתאימות לכולן לגברים לנשים לילדי קטנים ואף לתינוקות. חשוב לציין כי החברה המייצרת את הנעליים היא חברת נייק חברה הזו היא אחת מהיצרניות הנעליים הגדולות בעולם ובמשך השנים היא ייצרה מאות אלפי זוגות נעליים שננעלו על ידי רבים. אחד מהזוגות שנשא את שמה לתהילה הם נעלי גורדן אם אתם לא מבינים למה דווקא נעליים אלו זכו להצלחה כבירה ומהם היתרונות הרבים של נעליים אלו על פני נעלי ספורט אחרות מוזמנים לקרוא את המאמר הזה

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

ההיסטוריה של נעלי גורדן

מייקל גורדן הוא אחד משחקי הכדורסל הטובים ביותר בהיסטוריה והוא זכה לכך בזכות כישרונו הגדול. היכולת שלו להתעופף אל הסל יחד עם הכדור גרמה לרבים להעריץ אותו. חברת נייק שלא הייתה ידעה ממש עד אז החליטה לשנות את ההיסטוריה בנושא של נעלי ספורט. אם עד אז נהגו שחקני הכדורסל לנעול נעליים בצבעי שחור ולבן. נעלי נייק שינה ת פני משחקי הכדורסל והפכו לאחת מהיצרניות הנעליים הטובות בעולם. הן ייצרו נעליים גבוהים בצבעים שחור ואדום כאשר הייחוד שלהן הוא דווקא בצבעים שלו אמנם היא נאלצה לשלם  5000 דולר כל משחק בגלל הצסבעים לא תאמו את התקנון ראך בזסכום זה היא זכתה שלאחר 20 שנה הנעליים נהפכו להיות נפוצות הן בעולם והן בארץ העיצוב המיוחד שלהן , הסמל המיוחד עם הכנפיים הפכו אותן לשם דבר.

היתרונות של נעלי גורדן

  • נוחות

נעלי גורדן מעוצבות בנוחות מדהימה הסוליה היא עלויה מגומי וכל הנעל מעור והן נוחת ברמה כזו שהאדם אינו  מרגיש שהוא נועל נעליים ווההי אחת המחמאות הטובות ביותר שאפשר לתת לנעליים ולכן רבים מעוניינים לקנות אותן .

  • חומרי גלם

הנעליים עשויות מחומרי גלם מעולים מעור אמיתי ואיכותי וגומי דבר שתורם לאיכות שלהן המחיר שלהן אמנם נחשב יקר אך הן חזקות ונשמרות לשנים רבות. אז משתלם לרכוש אותן.

  • צבעוניות

ניתן למצוא את הנעליים בגוון רחב ביותר של צבעים החל מלבן עם שילוב של מגוון של צבעים החל בצבעים בהירים וכלה בצבעים חזקים חוץ מזה ניתן גם למצוא נעליים עם שילובי צבעים מדהימים וזוהרים וזה הייחוד של הנעל הזאת.

  • מתאימות לנשים גברים וילדים

הנעליים מיווצרות  על ידי חברת נייק בכל רחבי העולם כאשר הן מתאימות לסגנונות שונים יהיו נעליים מו שייקל גורדן נעל א שהן היו גבוהות יחסית ויהיו נעלי ספורט נמוכות בצעם זוהרים המיועדים לנשים עוד יתרון ניתן למצוא בנעליים אלו שניתן לרכוש נעלי דומות לכל המשפחה שכן הנעליים האלו מיוצקרות במידות של תיניוקות ועד מבוגרים .

  • נעלי ספורט לאוהבי כדורסל

רבים זוכרים את מייקל גורדן ות נעליו שהפכו לסמל של עוצמה מעב לעובדה שהן נוחות והן נעליים איכותיות של חברה טובה בעיני רבים הם סמל של הצלחה ולכן ככולם חושבים שאם הם ינעלו אותם הם יוכלו בקלות רבה מאד להיות מו מייקל גורדן .

  • מחיר הנעליים

מחיר נעליים הוא יחסית גבוה אבל רבים לא יודעים כי ניתן למצוא את הנעליים המקוריות בחנויות שונות שנתקעו עם מלאי גדול ומעוניינות למכור אותן ניתן להשיג נעליים אלו במגוון רב של חנויות בארץ אך בעולם ישנן מקומת שימכרו אותן במחירי זולים יותר מאלו הנמכרות בארץ.