עדיין אין לך אופניים חשמליים? ובכן, אם הגעת אלינו סביר להניח שהגעת למסקנה שהגיע הזמן לשדרג את איכות חייך ולחפש אופניים חשמליים במבצע אם אפשר, ולו רק כדי לנסות להקל על ההוצאה הלא-קטנה שעומדת בפניך. אנחנו כאן כדי לעזור, אבל גם לציין שזוהי בחירה מעולה ולא רק בשל החיסכון, אלא גם בשל יתרונות נפלאים נוספים שרכישת האופניים תקנה לך, אותם נפרט מיד.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

4 יתרונות של אופניים חשמליים במבצע

לא בכדי הפכו אופניים חשמליים במבצע לפופולאריים במיוחד ומבוקשים בקרב אלו שמתגוררים בעיר, או בפריפריה. יש לאופניים הללו כמה יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם:

  • אופניים ירוקים – האופניים החשמליות הן כלי תחבורה ירוק וידידותי מאוד לסביבה, אלמנט חשוב מאין כמוהו בימים שבהם נראה שמספר הרכבים על הכביש רק הולך ועולה, ושעת העומס הופכת כבר ליום שלם של עומס. זהו הרגע שלכם לעקוף את הפקקים ולתרום לסביבה, וגם לבריאות הנפשית!
  • גם לנסיעות בין עירוניות – צריכים להגיע מתל אביב לירושלים וממש לא מתחשק לכם להיגרר באוטובוסים פנים עירוניים? מובן וברור! בדיוק בגלל זה, קיימים מגוון אופניים מתקפלים. המשמעות היא שתוכלו להיעזר בהם כדי להגיע לרכבת, לקפל אותם, ולפתוח אותם שוב כשתגיעו ליעד. כל כך קל ופשוט. וחסכני!
  • התחזוקה זולה – נכון, אין ספק שמדובר בהוצאה גדולה יחסית, אבל התחזוקה של האופניים הללו פשוטה מאין כמוה. זה לא שתצטרכו למלא דלק, בסך הכל אולי לשלם על החלפת גלגל מידי פעם והחלפת סוללה בעוד מספר שנים כשזו תסיים את תפקידה, אחת ולתמיד. חסכני, כבר אמרנו?
  • אין סוף אפשרויות – בעת החיפוש, קל ללכת לאיבוד מכיוון שישנם כל כך הרבה סוגים של אופניים חשמליים במבצע – דגמים המונעים באופן אוטומטי הדומה לאופנוע, ודגמים הדורשים מהרוכב לפדל בכדי להפעיל את המנוע. כל אחד יוכל לבחור את הסוג שהכי נוח לו, כשבאופן עקרוני הדגמים שדורשים פידול נחשבים לבטיחותיים הרבה יותר בשל יכולת השליטה המרובה של הרוכב.

אופניים ממונעים זה לא משחק ילדים

סיבה נוספת לכך שאי אפשר פשוט לקפוץ על המציאה ולקנות את הדגם הראשון של אופניים חשמליים במבצע שתמצאו, היא שלא מדובר משחק ילדים. האופניים החשמליים הם כלי תחבורה לכל דבר, וכדי לעשות בו שימוש יש להכיר את חוקי הכביש ולנהוג בזהירות המרבית – לא משנה אם הנהיגה מתקיימת בעיר הגדולה והעמוסה או באזורים כפריים ושקטים יותר.

במידה וזהו דגם ראשון שאי פעם רוכבים עליו, כדאי להתייעץ עם המומחים בחנות שמגיעים אליה, לפרט על תנאי השטח שעתידים לרכב בהם, על אופי הנסיעה, מטרות הנסיעות ועוד. בהתאם לכל אלו, יכווינו המומחים לדגמים המומלצים, כמובן עם התחשבות במחיר. זכרו, העסקה המשתלמת חייבת להיות גם איכותית ומעל לכל, בטיחותית.