הסוכריות הן חלק בלתי נפרד מחיינו. כאשר אנו רוצים לשבח ילד על מעשה טוב, אנו מעניקים לו סוכריה. היטב זכורות לנו הסוכריות שאנו זורקים בבר מצווה בבית הכנסת, או מקבלים מהקשיש בתפילת שבת. אבל התפקיד של הסוכריות רק הולך ומתרחב. למעשה, סוכריות צבעוניות הן רכיב די מרכזי בעוגות. בלעדי הסוכריות, העוגה היא לא עוגה, בייחוד אם אנו מעוניינים בעוגה מעוצבת שאת תמונתה אפשר להעלות לאחר מכן לאינסטגרם ולקבל שפע של לייקים.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

הסוכריות המדהימות והצבעוניות שלא כדאי להחמיץ

מכינים עוגה לכבוד יום ההולדת? רוצים להפתיע את הילד, הסבתא, האם או החברים? סוכריות לעוגות יעשו את כל העבודה. לא משנה אם הכנתם עוגת שוקולד חלב, שוקולד חלב או בכלל עוגת גבינה. כי יש דברים שלא מוותרים עליהם בקלות, ואלה הם סוכריות לעוגות:

  • סוכריות עדשים צבעוניות בצורת לב – מי לא אוהב את העדשים בטעם שוקולד? הרי בסופו של דבר מדובר במוצר שהוא שניים פלוס אחד – גם סוכריה וגם שוקולד. אז אם אתם רוצים ללכת בעקבות הקונספט של השוקולד והכנתם עוגת שוקולד מטורפת, הסוכריות הצבעוניות יוסיפו והמון.
  • שוקולד מיקס פנינים – אם ממשיכים את הקונספט של סוכריות השוקולד, לא ניתן להתעלם משוקולד מיקס בצורת פנינים (דומה לקליק) בצבעי שוקולד מריר, שוקולד חלב וכמובן שוקולד לבן. הסוכריות האלה יוצרות את האפקט המושלם בכל עוגה.
  • סוכריות מיקס פנטזיה ורוד – מעוניינים להוסיף קצת צבע ורוד לעוגה? רוצים להכין עוגה למסיבת בת מצווה מתוקה או ליום ההולדת של הילדה הקטנה? סוכריות מיקס בצבעי ורוד ולבן עם צורות של לב פשוט יעשו את העבודה.
  • סוכריות לב זהב – את העוגה הזו אתם מכינים למי שיש לו לב זהב באמת. לקבלת מראה סולידי, תוכלו להכין עוגת שוקולד ולקשט אותה בלבבות זהובים. הסוכריות האיכותיות האלה מתאימות לקישוט עוגה עבור אנשים שאתם אוהבים מכל הלב.
  • סוכריות של פרפרים – לאוהבי בעלי חיים וטבע יש בשורה טובה, שכן הם יכולים ליהנות מקישוטים לעוגה בדמיות של פרפרים בצבע ורוד, סגול או לבן.
  • להגיע אל הכוכבים – הכוכבים אמנם נמצאים בשמים, אך אפשר בהחלט להביא אותם לעוגה שלכם. קיימים מיקסים שונים של כוכבים הכוללים סוכריות כוכבים בצבע ורוד-לבן-אדום ליום האהבה או כוכבים שהם מיקס בזהב ושחור.ואם רוצים ללכת על ישראליות, אפשר אפילו לקשט את העוגה בכוכבים כחול-לבן.
  • מביאים את הפנטזיה לעוגה – ויש סוכריות שפשוט נועדו להגשים את החלום ולהביא את הפנטזיה אליכם. סוכריות של פנטזיה ובת הים הקטנה הן כל מה שאתם צריכים כדי להכין עוגת יום הולדת מעוצבת ומרהיבה.
  • סוכריות חרוזים – ליצירת עוגה מתוקה באמת תוכלו לשלב סוכריות בצורת חרוזים בצבעי ורוד ולבן. סוכריות אלה מתאימות בעיקר לבנות או לנשים והן מחזירות לנו את הילדות המתוקה והתמימה.
  • סוכריות מזרה – אם רוצים ללכת על עיצוב ייחודי של עוגה, סוכריות מזרה הן התשובה. הסוכריות מגיעות בשלל צבעים כמו ורוד, כחול, צהוב או זהוב. ניתן לשלב ביניהן או לשמור על צבע אחיד. כך או כך, סוכריות אלה מתמזגות עם העוגה היטב, עד שלא תבינו איך יכולתם להסתדר בלעדיהן.
  • סוכריות סוכר גבישי – לסוכריות אלה יש צורה מיוחדת והן מתמזגות עם כל קישוט שרק תעלו על הדעת. הן מגיעות בצבע ורוד, צהוב ואפילו צבע שוקולד שיכול להתמזג היטב עם עוגת שוקולד חומה שתבחרו לעשות.

השמים הם הגבול כאשר מקשטים את העוגה עם סוכריות צבעוניות

ראינו עד עכשיו מגוון רחב של סוכריות צבעוניות שאפשר לקשט בהן את העוגה ולהפתיע את הקטנים. כאשר יש סוכריות איכותיות, השמים הם הגבול וניתן לקשט את העוגה כפי שרוצים. באמצעות סוכריות איכותיות ניתן לעשות צורות מרהיבות של אותיות ומספרים, או לערבב בין הסוכריות וליצור עוגה מרהיבה וטעימה. אז אם העיצוב חשוב לכם בכל מה שאתם עושים, בייחוד כאשר מדובר בעוגות, כדאי לרכוש מספר סוגים של סוכריות ולהתחיל לאפות. מעבר לכך, יש כאלה שהופכים את האהבה למקצוע. הם רוכשים סוכריות בכמויות גדולות יחסית במטרה לאפות עוגות ביתיות ולמכור אותן, או להעביר סדנאות להכנת עוגות. בשני המקרים האלה לסוכריות יש תפקיד חשוב מעין כמותו, והוא לשמור על העיצוב והנראות של העוגה. כי בעידן הרשתות החברתיות שבו הכול מתועד, חשוב לעצב את העוגה כמו שצריך.

עוגה מקושטת – לא רק לימי הולדת

פעמים רבות העוגה מתקשרת אצלנו ליום הולדת וזה לא מפתיע. אחרי הכול, כדברי השיר המפורסם שכולנו יודעים מהגן – אין חגיגה בלי עוגה. ועדיין, עם הסוכריות הצבעוניות והמעוצבות אפשר לאפות ולעצב עוגות מרהיבות שמתאימות לאירועים שונים. לדוגמה, כוכבים בצבעי כחול ולבן יתאימו לעוגה לכבוד יום העצמאות, ועוגה המקושטת בכוכבים בצבעי זהב ושחור תתאים לאירוע סולידי כמו אירוע חברה. מעבר לכך, עוגות מעוצבות יכולות להתאים לסוגים רבים ושונים של אירועים, ואתם רק צריכים להתכוונן לאירוע שכזה. זה יכול להיות ברית מילה, מסיבת גיוס או שחרור, מסיבת יום הולדת ענקית או מסיבת רווקים/ רווקות. אבל למעשה, אתם לא חייבים להמתין לאירוע כדי לאפות את העוגה המעוצבת והמושלמת שלכם. די בכך שתאפו עוגה כזו לשבת ותשדרגו את שולחן השבת שלכם כמו שצריך.

ישנו מקום אחד, יחיד ומיוחד שבו קונים את הסוכריות

אם אתם אוהבים את חופש הבחירה שלכם ומחפשים מבחר רב של סוכריות, סוכריות לעוגות באתר המזווה המתוק הן התשובה. האתר מציע לכם גלישה נוחה, כך שניתן למצוא סוכריות רבות שיתאימו לקישוט העוגות שלכם. אתם מוזמנים להיכנס לאתר בזמן הפנוי שלכם ולבחור את הסוכריות המתאימות לכם. לצד זאת, האתר מציע מגוון רחב של חומרי גלם נוספים שכה חיוניים לעוגות דוגמת ממרחים, מחיות, שוקולד, אבקות ועוד.