בימינו ימי הולדת לילדים הפכו להפקה של ממש. הילדים רוצים מאתגר יותר, צבעוני יותר, גדול יותר. אם בעבר כל הילדים הסתפקו במסיבות יום הולדת שגרתיות עם קצת מתנות ועוגה, הרי שהיום הם מחפשים את המעבר. לפיכך, הורים רבים בוחנים אטרקציות שונות ומגוונות שאפשר לעניין בהן את הילדים. זה לא תמיד קל, שכן הטלפון הסלולרי שנמצא בידי הילדים שואב את כל תשומת הלב שלהם, ולא תמיד קל להרשים אותם באטרקציות שונות. אבל אם רוצים להפתיע באמת, משחק לייזר טאג הוא הפתרון.

כלים

מהו משחק לייזר טאג ואיך הוא מעסיק את הילדים?

אז איך עובד בעצם משחק כמו לייזר טאג? ובכן, המשחק דומה לפיינטבול, רק שבמקום רובה עם צבעים אתם מקבלים רובה עם לייזר, אשר אינו מלכלך כלל ומספק שפע של הנאה. הילדים מחולקים לקבוצות, כאשר כל קבוצה יורה לייזרים בקבוצה השנייה. המטרה היא לפגוע בכמה שיותר משתתפים ולנצח. מדובר במשחק מהנה לכל הילדים והמשפחה. כדאי להזמין מקום כדי לספק שפע של הנאה לכולם. המשחק כולל פעילות גופנית וגם אתגר, ולכן הוא נהיה נפוץ יותר בקרב רבים.

מדוע כדאי לשלב את המשחק בימי הולדת?

לאור כל האטרקציות הרבות הקיימות היום בשוק, לייזר טאג בולטת מול כולן, וזה לא מפתיע. האטרקציה הפכה לאחת המובילות יותר, וכל זאת בזכות מגוון רחב של יתרונות שהיא מציעה:

1. אטרקציה בטוחה ומתאימה לכולם.

אטרקציית לייזר טאג מתאימה לכולם. אין זריקות כדורים או צבעים שעלולות לפגוע בילדים ובאנשים רגישים, אלא בסך הכול לייזר שבאמצעותו מצביעים על האויב ו"פוגעים" בו. המשחק מתאים לילדים פעילים במיוחד שאוהבים להוציא אנרגיות, כי אין חשש שהם יפגעו במישהו במהלך המשחק.

2. מפתחים את החשיבה האסטרטגית.

מדובר במשחק מלחמה לכל דבר ועניין וככזה הוא נועד לפתח את החוש האסטרטגי והעבודה בקבוצות. כל קבוצה מתחרה צריכה להחליט כיצד לפעול על מנת לנצח ולגבור על הקבוצה השנייה. לשם כך דרושה טכניקה, טקטיקה ופעמים רבות גם עבודת צוות. הכישורים שירכשו הילדים במהלך משחק מהנה יעזרו להם גם בהמשך בחיים, כאשר הם יידרשו לפתור בעיות בכוחות עצמם, לעבוד כצוות או אפילו לשחק כדורגל במגרש של חצר בית הספר.

3. מתאימה במיוחד למסיבות.

אטרקציית הלייזר מתאימה למסיבות שיש בהן משתתפים רבים. בין אם אתם חוגגים יום הולדת לילד בן השמונה או בר מצווה לאחיו הגדול, לייזר טאג הוא המשחק המתאים ביותר לכל הזדמנות. המשחק מתאים לא רק לימי הולדת, אלא לכל הפעמים שבהן אתם מחפשים תעסוקה טובה לילדים שלכם. קחו למשל את החופש הגדול. אם אינכם רוצים שהילדים יבלו במשך שעות מול מסך הטלוויזיה, המחשב או הסמארטפון, אתם פשוט מוזמנים לקחת את כל הבני דודים והשכנים למשחק של לייזר טאג. איש לא יתלונו אחרי משחק איכותי, מאתגר ומקפיץ בחיק הטבע.

4. פעילות גופנית מהנה.

משחק הלייזר טאג מנתק את הצעירים מהטלפונים הסלולריים שלהם ומאפשר להם לשחק במשחק מרהיב. במסגרת הלייזר טאג לא נשארים במקום. צריך לרוץ, לקפוץ ולהתחבא והכול המטרה להשיג את הניצחון הגדול. הקבוצה שתהיה זריזה יותר היא הקבוצה המנצחת. המשחק עובד על מיומנויות שונות כמו זריזות, קשר עין ושימוש בטכניקות שונות. הוא גורם לילדים לזוז, כך שאל תתפלאו אם הם יחזרו הביתה עם שרירים תפוסים.

5. מגבירה את הביטחון העצמי.

המשחק מגביר את הביטחון העצמי. עצם זה שכל אחד יכול להפעיל נשק לייזר מעלה את הערך העצמי. הילדים צוברים ביטחון עם כל משחק ומשחק ונהנים מכל רגע.

6. אפשר לשחק בכל מצב.

היות שמדובר בקרני לייזר, המשחק אינו מושפע מתנאי מזג האוויר. גם כשיש רוח חזקה עדיין אפשר לשחק, והאמת זה אפילו מהנה ומאתגר יותר. אתם מוזמנים לשחק בכל תנאי מזג האוויר ולהשוות בין התוצאות.

7 .והעיקר, פשוט נהנים.

המטרה העיקרית של המשחק היא הנאה צרופה. לייזר טאג הוא משחק מלחמה איכותי ומהנה המתאים לסוגים שונים של אירועים. למעשה, לא רק ילדים יכולים ליהנות ממנו, אלא גם מבוגרים. לפיכך, פעמים רבות גם חברות המזמינות יום כיף לעובדים שלהן בוחרות בלייזר טאג.

כך תארגנו את יום ההולדת המושלם

מעוניינים לארגן יום הולדת שכל אחד ידבר עליו? ובכן, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון. אז אטרקציה כבר יש לכם, ומשחק טוב של לייזר טאג יעשה את כל העבודה. אבל אם רוצים לשלוט בעניינים לאורך כל המסיבה, כדאי לתכנן את יום ההולדת כראוי. בתחילה, מומלץ לעשות פתיחה וקבלת פנים. עד שמחכים שכל הילדים יתאספו, אפשר לשים מוזיקה טובה שהם אוהבים וגם קצת כיבודים. אבל לא יותר מדיי כיבודים, שכן הילדים לא צריכים להתמלא לפני המשחק. לאחר מכן, אפשר לעשות משחק הפעלה קצר ולעבור להפעלה הגדולה באמת – משחק מלחמה בחוץ עם רובי הלייזר. ברגע שמחלקים את הילדים לקבוצות, הם הופכים ליריבים ויוצאים לדרך כדי להילחם ולנצח. בסיום המשחק אפשר לחלק פרסים קטנים לקבוצה המנצחת, ופרסים צנועים יותר לקבוצה שהפסידה בתור פרס תנחומים. לאחר כל המשחקים וההשתוללויות הילדים יהיו רעבים. בקרה זה חשוב לארגן שולחנות עם קייטרינג וכיבוד בליווי מוזיקה. לקראת סיום האירוע מגיעה העוגה ולאחר מכן טקס חגיגי של פתיחת המתנות.

רוצים לארגן אירוע שאיש לא ישכח? אוהבים משחקי מלחמה? בחברת WOW SHOW תמצאו משחקי לייזר טאג שמתאימים לכולם. החברה מציעה לכם לא רק משחקים איכותיים ומאתגרים, אלא שפע של אטרקציות נלוות. ניתן להזמין שולחנות שוק עם מגוון רחב של מטעמים מכל הסוגים וגם משחקי שולחן מגוונים המיועדים לאירועים כמו שלכם. בואו לדבר עם הנציגים כדי לדעת במה מדובר.