בעל החיים שלכם אותו אתם מגדלים אוהבים ומטפחים - חייב להיות בידיים טובות כאשר הדבר נוגע לבריאותו. חיסוני כלבת, חיסוני משושה ותילוע, סירוס ועיקור חתולים או כלבים ושאר טיפולים: כולם טיפולים בסיסיים שחשוב שתבצעו בבעל החיים שלכם כאשר אתם מאמצים אותו.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

במקרה כזה או אחר חשוב שיהיה לצידכם וטרינר באשדוד טוב ואיכותי שיוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר עבור בעל החיים שלכם. וטרינר טוב עליו להראות אמפתיה לבעלי החיים לענות במקצועיות על כל שאלה, לעקוב אחר טיפול גם כשבעל החיים בבית ולהתחשב עד כמה שניתן במחיר הטיפולים.

לעיתים, יש מקרים שאנחנו זקוקים לשירותים שונים שהם יותר מטיפולים בסיסיים, כמו למשל ניתוחי חירום,  טיפול חירום בעת תאונה, יש מקרים שנצטרך לבצע בדיקות דם ביופסיות וכל מה שבעל החיים חיים דורש. גם במקרים קלים וגם במקרים קשים חשוב שיהיה לכם מקום אליו תוכלו להגיע עם בעל החיים ולקבל טיפול.

אז איך בוחרים וטרינר? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בעת הבחירה:

בחירת מרפאה שיש בה הכול - בחרו מרפאה וטרינרית שיכולה להציע לכם כמה שיותר שירותים במקום אחד. המקום חייב להיות כזה שאפשר לבצע בו בדיקות דם או חיסונים נגד כלבת וגם מקום שאפשר לבצע בו פרוצדורות ניתוחיות החל מסירוס ועיקור עד ניתוח היפוך קיבה, הסרת גידולים, ניתוחים אורטופדיים, מספרה לכלבים וחתולים וכולי.

אבזור מתאים - חשוב לבחור מקום שיש בו את האבזור הנכון החל ממיטות ניתוחים וציוד ניתוחים וכלה בחדרי אשפוז, ציוד לבעלי חיים כמו אמפולות נגד קרציות ופרעושים, כלובים לבידוד וכל מה שדרוש עבור בעלי חיים.

שירותי חירום - גם שירותי חירום הם חלק בלתי נפרד מבחירת מרפאה וטרינרית טובה חשוב לבחור וטרינר שיהיה זמין עבורכם שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה . בחרו וטרינר שיכול לקבל אותכם בכל מקרה של פגיעה, מחלה תאונה, כמו למשל דריסה או פרוו, או חלילה הכשת נחש וכל דבר אחר שיכול לקרות לבעל החיים שלכם.

מגוון שירותים - במקרה הצורך וודאו כי המרפאה מטפלת גם בחיות אקזוטיות כמו תוכים, ציפורים מכרסמים, זוחלים, איגואנות, חמוסים ועוד. אם יש לכם חיות משק, חפשו וטרינר מומחה בחיות משק כמו סוסים וחמורים עזים ושאר בעלי חיים.

מקצועיות וניסיון - שימו לב שאתם בוחרים איש מקצוע איכותי ומקצועי שיש לו ניסיון רב בטיפול בבעלי חיים. בין היתר צוות של מרכז רפואי וטרינרי חייב להיות מיומן, איכותי, מתחשב, מדויק וכזה שיספק לכם את כל המידע הדרוש לטיפול בבעל החיים שלכם.

מקום שיש בו הכול - כשאתם בוחרים מרפאה וטרינרית שימו לב שיש במקום את השירותים הבאים:  שירותי הדמיה ומעבדה, צילומי רנטגן, סקירות ראש, בדיקות דם- ספירת דם, בדיקת רמת סוכר, ביוכימיה ואלקטרוליטים. מצאו מקום שיכול לקחת ביופסיות, לבצע בדיקות בקטריולוגיות ופטריות, בדיקות מיקרוסקופיות ובדיקת שתן וצואה, לקיחת משטחים, בדיקות הריון ניכוי חניכיים וטיפולי שיניים, אבחון מחלות ממאירות ופנימיות ועוד. כך ניתן לבחור בווטרינרים טובים ביותר.

https://www.animalcenter.co.il/