כאשר אנו מסתובבים ברחוב בשעות לילה מאוחרות או מגיעים לשכונה שיצא לה שם קצת מפוקפק, אנו רוצים להרגיש בטוחים ומוגנים. זה לא תמיד פשוט, בייחוד אם איננו מכירים את רזי אמנויות הלחימה. ועדיין, אם המכשיר הנכון אנו יכולים להרגיש בטוחים יותר. שוקר חשמלי הוא נשק הגנה לכל דבר ועניין שיכול לסייע לנו בזמן אמת. אך מכיוון שמדובר בכל זאת בכלי נשק, יש כמה דברים שכדאי לברר על השוקר החשמלי לפני רכישה.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

כל מה שרציתם לדעת על שוקר חשמלי

קודם כול, חשוב לדעת ששוקר חשמלי אינו נחשב לנשק קטלני, אלא נשק להגנה עצמית. לפיכך, כל אחד יכול לרכוש אותו. השוקר החשמלי פועל על ידי שליחת פולסים של של חשמל בעוצמה גבוהה שמנטרלת את התוקף אך אינה פוגעת בו פגיעה קטלנית. באמצעות פעולת השוקר ניתן לנטרל זמנית את התוקף והתוקפים, זמן שמספיק כדי לברוח ולקרוא לעזרה. באופן כללי, השוקר החשמלי פועל על סוללה שניתנת לטעינה. לפני שאתם יוצאים למקום כלשהו ולוקחים אתכם שוקר חשמלי, כדאי לוודא שהסוללה טעונה.

מה כדאי להביא בחשבון כאשר רוכשים שוקר חשמלי?

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם רוכשים שוקר חשמלי, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

  1. עוצמת הוולט – השוקר פועל בעוצמה טובה יותר על עור חשוף, אך בעת תקיפה חלילה לא תמיד תצליחו להגיע אליו. אם אתם רוצים להיות בטוחים שתצליחו לנטרל את התוקף בזמן אמת, כדאי לרכוש שוקר במתח גבוה יחסית, על מנת שהוא יפעל את פעולתו גם דרך בגדים
  2. לשוקר יש צליל פעולה – לשוקר יש צליל פעולה גבוה. במקרים מסוימים צליל זה יכול להבריח את התוקף עוד לפני שתספיקו להפעיל אותו.
  3. שוקר נוח לנשיאה – השוקר הוא מכשיר די קומפקטי אשר מיועד לנשיאה. ניתן להכניס אותו אל התיק ולהסתובב איתו בכל מקום. קיימים עיצובים שונים של השוקר שכדאי לבחון, כדי לראות איזה שוקר נוח לאחיזה ולנשיאה כאחד.

שוקר חשמלי קונים רק אצל חברה בטוחה

מעוניינים להרגיש בטוחים בכל מקום שבו אתם נמצאים? שוקר חשמלי להגנה עצמית קונים רק באתר סכינים למבינים. מדובר באתר איכותי המספק לא רק שוקר חשמלי, אלא אמצעי הגנה כמו גז פלפל. האתר מאושר על ידי משטרת ישראל ובטוח לשימוש. לכל שאלה או בעיה אתם מוזמנים לפנות לנציגים. כי כאן אושים הכול כדי להגן עליכם ולספק לכם את תחושת הביטחון המגיעה לכל אחד מאתנו.